شهریان:داوران در حق ما کم لطفی کردند| امسال مهرام یا گرگان قهرمان می‌شوند
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمد شهریان که در بازی دوم تیم بسکتبال مس رفسنجان برابر شهرداری گرگان با کسب ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ پاس منجر به گل درخشید، درباره این دیدار گفت: ما برای بازی دوم خیلی برنامه داشتیم و خیلی تلاش کردیم. چند مصدوم داشتیم و بازیکنی مثل وحید اسلامی با آشیلی که درد می‌کرد بازی کرد. با این حال در مقابل تیمی که مدعی قهرمانی است خیلی خوب بازی کردیم و به نظرم داوران آخر بازی در چند صحنه در حق ما کم لطفی کردند.
او در ادامه گفت: در یک صحنه که نتیجه بازی بسیار نزدیک هم بود من داشتم رو به عقب می‌رفتم و در حالیکه پشت سرم را نمی‌دیدم به بازیکن حریف خوردم و داور به من در جای حساس بازی تکنیکال داد، خب این سوت‌ها آدم را کمی بهم می‌ریزد و من هم بازیکن احساسی هستم و برخی مواقع ناراحت می‌شوم البته درست نیست به هرحال بازی برد و باخت دارد و باید بیشتر خودم را کنترل کنم.
شهریان درباره تیم حریف هم گفت: گرگان در این ۲ سال اخیر بازیکنان و کادر خوبی دارد. همیشه بازی مقابل هواداران گرگان برایم جذاب بود و امسال هم اگرچه هواداران آن‌ها نبودند، اما رقابت جذابی با این تیم داشتیم.
او درباره قهرمان لیگ امسال هم گفت: گفتن اینکه کدام تیم از الان قهرمان می‌شود سخت است. شیمیدر، ذوب آهن، مهرام و گرگان تیم‌های خوبی هستند، اما در نهایت فکر می‌کنم از بین مهرام یا گرگان قهرمان مشخص شود.
شهریان در پایان گفت: سال خیلی خوبی بود و خیلی چیز‌ها تجربه کردم، اینکه یک تیم را مدیریت کنی تجربه بزرگی برایم بود و امیدوارم از این تجربه در سال‌های بعد بیشتر بتوانم استفاده کنم.