کناره گیری‌های قابل تامل در والیبال!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، سعید رضایی هم پس از چند روز غیبت در اردوی تیم ملی، بنا بر اعلام امیر خوش خبر و بنا بر دلایل شخصی از همکاری با تیم ملی بزرگسالان قبل از آمدن آلکنو عذرخواهی کرد.
هر چند نوع رفتن و کناره گیری رضایی بازیکن سابق تیم ملی و دستیار سه ساله کولاکوویچ با رحمان محمدی راد که بعد از المپیک ریو، عملا هیچ همکاری با تیم ملی نداشت و از او استفاده نشد، فرق می‌کرد.
ولی اینکه دو مربی یکی پس از مدت‌ها دوری دعوت شدن و دیگری پس از سه سال همکاری و درست در آستانه رفتن به المپیک، چنین تصمیم مشابه‌ای می‌گیرند، خود علامت سئوال بزرگی است که چطور و چه می‌شود که تن به چنین تصمیم سخت و چالش برانگیزی می‌دهند؟
موضوعی قابل تعمق که مطمئنا، نیازمند واکاوی دقیق‌تر و موشکافانه تری در تعریف و نوع جایگاه و روابط آدم‌ها در تیم ملی بر می‌گردد.
اما در خاتمه بد نیست به رغم برخی جفا‌ها و بد اخلاقی‌های صورت گرفته در مورد سعید رضایی، بنویسم که او چه به عنوان یک بازیکن ملی و تحصیلکرده و چه به عنوان مربی در تیم‌های باشگاهی و ملی، همواره با شخصیت مستقل و ممتازش برای همگان قابل احترام بود و زحماتش هم در کادر فنی سابق تیم ملی، بر کسی پوشیده نیست و بی تردید کمترین پاداش زحماتش در سال‌های اخیر رفتن به المپیک بود.