آرزومندی: تیمی که باتمرکزتر و باکیفیت‌تر است لیاقت فینال را دارد | فشار بازی خیلی زیاد بود
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از پیروزی در تقابل چهارم برابر نفت آبادان گفت: از نظر کیفی بازی خوبی را شاهد بود و فشار بازی خیلی بالا بود. گفته بودم ما تیمی هستیم که واکنش خوبی نشان می‌دهیم و خوشحالم که بچه‌ها تلاش کردن و با همه وجود خواستند که به سری برگردیم.
او در ادامه گفت: در این بازی با لاین‌آپ و مدل دیگری بازی کردیم. باید حتما یک تغییر و سورپرایزی برای تیم مقابل داشته باشیم این بازیکنان ده پانزده سال است که همدیگر را می‌شناسند و تغییر خیلی مهم است، این که تمرکز را حفظ کنیم و بدانیم چطور حمله و چطور دفاع کنیم مهم است.
او درباره تعداد خطای بالای بازیکنان دو تیم نیز گفت: در دو بازی قبل اعتراض و تنش در بازی زیاد بود که من موافقم نیستم و بعد از بازی دوم درباره اش صحبت کردم. فکر می‌کنم در این بازی هر دو تیم کمک کردند این اتفاق کمتر بیفتد و کمتر اعتراض شد. به نظرم همه درگیر بازی بودند و به حواشی کاری نکردند.
آرزومندی درباره بازی دادن به مسعود سلیمانی هم گفت: ما تیمی ده دوازده‌نفری هستیم که کیفیت همه آن‌ها خوب است. مهم این است که بازی به بازی پلن‌های مختلف را تست کنیم و آزمایشی که امروز کردیم، خوشبختانه خوب از کار درآمد و سلیمانی هم نمایش خوبی داشت.
آرزومندی درباره بازی پنجم هم گفت: الان همه چیز مساوی است و پس فردا هر تیمی تمرکز بیشتری داشته باشد و با کیفیت‌تر باشد، لیاقت فینال را دارد. این دست ماست و این ما هستیم که باید از فرصت‌ها استفاده کنیم.