لینک دانلود بازی پابجی موبایل از مایکت و سایت‌های دانلود حذف شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نظر می‌رسد که امروز روز چندان خوبی برای کاربران بازی‌های موبایل در ایران نیست. بعد از اعلام خبر اعمال محدودیت از سمت اکتیویژن روی بازی‌های Call of Duty Mobile برای کاربران ایرانی امروز مشخص شد که سایت‌های دانلود اپلیکیشن و بازی و مایکت به عنوان پلتفرم دانلود اپلیکیشن‌های اندرویدی به دستور کمیته فیلترینگ، PUBG Mobile را برای دانلود از دسترس خارج کردند.

 

به گفته وحید رحیمیان، مدیرعامل مایکت بازی پابجی که پیش از این روی این پلتفرم بیشتر از ۵ میلیون بار دانلود شده بود به دستور کمیته فیلترینگ از مایکت حذف شد. هنوز مشخص نیست که آیا این موضوع به دلیل اتفاق خاصی رخ داده یا تغییری در محدودیت‌های دسترسی کاربران ایرانی به پابجی موبایل ایجاد خواهد شد یا خیر.

 

لینک دانلود بازی پابجی موبایل از مایکت و سایت‌های دانلود حذف شد

 

دسترسی کاربران ایرانی در حالی به این بازی‌ها محدود شده که چه پابجی موبایل و چه Call of Duty Mobile از پرطرفدارترین عناوین بین موبایل گیمرهای ایرانی محسوب می‌شوند. باید منتظر ماند و دید که آیا این محدودیت‌های تازه‌ای که از سمت اکتیویژن اعمال شده شامل بازی‌های دیگری از این کمپانی هم می‌شود یا حداقل فعلا تنها با محدودیت Call of Duty Mobile طرف هستیم.

 

منبع: ویجیاتو