فرمانده نیروی قدس سپاه روز ارتش را تبریک گفت

به گزارش شهرآرانیوز؛ در پیام تبریک سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی آمده است: با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، «۲۹ فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران»، یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این میسر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

 

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: در این سال‌ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده‌اند که برگ زرین دیگری از نقش آفرینی آن است.

 

سردار قاآنی با تبریک این روز فرخنده به امیر موسوی اظهارکرد: امید است ان شاء الله در سایه توجهات خاصه حضرت بقیه الله العظم" ارواحنا فداه" و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفق و سربلند باشید.

 

امام خمینی (ره) در پاسخ به وفاداری ارتشیان به آرمان‌های انقلاب اسلامی و بیعت آنها، در سال ۵۸، ۲۹ فروردین را روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامیدند.

 

منبع: روابط عمومی سپاه قدس