ساعت پخش و ساعت تکرار سریال احضار در ماه رمضان ۱۴۰۰ + خلاصه داستان و بازیگران
به گزارش شهرآرانیوز، سریال احضار به کارگردانی علیرضا افخمی ساخته شده است و در ۷ روز هفته حتی پنجشنبه و جمعه نیز پخش خواهد شد.

سریال احضار به کارگردانی بهروز افخمی برای پخش در ایام ماه رمضان ۱۴۰۰ انتخاب شده است. سریالی که دارای قصه‌ای نسبتا ترسناک است و یک سریال متفاوت است.

سریال احضار به کارگردانی آقای علیرضا افخمی این شب‌ها برای ماه مبارک رمضان آماده پخش از شبکه اول سیما میباشد این مجموعه که درباره گروهی از دوستان خانم بوده که تصمیم میگیرند به شمال کشور بروند، ولی در انجا حسادت یکی از آن‌ها باعث میشود سرنوشت پر فراز و نشیبی را تجربه کند.
 

 
آیا سریال «احضار» تلویزیون به اندازه سریال «احضار» نمایش خانگی ترسناک است؟
زمان پخش پشت صحنه مجموعه «احضار»

 

ساعت پخش سریال احضار


این سریال از روز چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه همزمان با شروع ماه رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک پخش میگردد. این سریال روز‌های پنجشنبه و جمعه هم نیز پخش میگردد.
 

تکرار سریال احضار چه ساعتی پخش می‌شود؟

 
تکرار این سریال در سه نوبت ساعت ۲ بامداد / ۱۰ صبح / و ۱۵ ظهر پخش می‌شود.
 
 

سریال احضار چند قسمت است؟

 
این سریال دارای سی قسمت می‌باشد و پخش آن تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.
 
 

سریال احضار از کدام شبکه پخش می شود؟

 
سریال احضار برای پخش از شبکه یک سیما در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.
 
 

بازیگران سریال احضار


آرش مجیدی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی، دینا هاشمی و میلاد میرزایی بازی دارند و به گروه بازیگران افسانه چهره‌آزاد، على دهکردى، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر و صالح میرزاآقایى بازیگران این سریال هستند.

احضار به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند، عبارتند از:
 
مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیری جوزانی، برنامه‌ریز: مهدی آقایی، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس و پشت صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: پرویز کاظم‌لو.
 
منبع: تابناک جوان
 

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و تکرار سریال «یاور» رمضان ۱۴۰۰

 

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال رعدوبرق در ماه رمضان ۱۴۰۰ + خلاصه داستان و بازیگران

 

ساعت پخش و ساعت تکرار سریال بچه مهندس ۴ در ماه رمضان ۱۴۰۰ + بازیگران