اعمال محدودیت‌های کرونایی برای ورود به آرامستان‌های مشهد آغاز شد

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری مشهد گفت: به منظور رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مجبور به برقراری مجدد محدودیتهای کرونایی در آرامستانهای تحت پوشش شهرداری مشهد شدیم از این رو در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی در آرامستانهای این شهر محدودیت ورود برقرار می‌شود.

سازمان فردوس های شهرداری مشهد روز جمعه به نقل از حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی افزود: متاسفانه عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی باعث شروع موج چهارم کرونا به صورت شدیدتر شده است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اضافه کرد: ورود خودرو برای دفن متوفیان نیز شامل این محدودیت می شود لذا از خانواده‌های  متوفیان تقاضا می شود تا ضمن رعایت دستورهای بهداشتی از تجمع در آرامستانها خودداری کرده و با کمترین تعداد نفرات برای دفن متوفیانشان حضور یابند.

بنا بر آخرین اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با شناسایی ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید رکورد جدیدی از شناسایی روزانه بیماران کرونا ثبت شد و با فوت ۳۲۱ تن دیگر از هموطنان مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۵ هزار و ۶۸۰ تن رسید.