داورزنی: احتمالا لیگ والیبال را ۱۶ تیمی برگزار می‌کنیم| قصد تغییر در کمیته‌ها را نداریم
گروه ورزش/شهرآرانیوز، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال درباره لیگ برتر فصل آتی گفت: سه آپشن برای برگزاری لیگ برتر فصل جاری داریم که یکی اش برگزاری مدل لیگ ملت‌ها با ۱۶ تیم در ۴ گروه است و دو مدل دیگر که همه را در ده روز آینده در نشست با مسئولان تیم‌ها مطرح خواهیم کرد و تصمیم نهایی را خواهیم گرفت.
او در ادامه گفت: استان‌ها و اسپانسر‌ها اصرار زیادی به حضور در لیگ برتر دارند و می‌خواهند باشند. امسال هم که خیلی زود ۷ تا ۸ تیم وارد نقل و انتقالات شده و تیم‌های خود را بستند. در سال گذشته استقبال خوبی از مسابقات والیبال و بسکتبال شده است. سال گذشته فقط توانستیم با مجوز ستاد ملی کرونا لیگ را برگزار کنیم و موفق به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور نشدیم و به همین دلیل استان‌ها می‌خواهند در لیگ بیشتر دیده شوند.
داورزنی درباره تغییر در کمیته‌ها هم گفت: فعلا قصد تغییرات در کمیته‌های مختلف را نداریم و همانگونه که گفتم قصد تقویت آنان را داریم. البته فعلا الویت اصلی ما آماده سازی تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف در دو بخش مردان و زنان است.
او درباره مشخص شدن تکلیف نایب رئیسی فدراسیون نیز گفت: ما گزینه خود را انتخاب کردیم و نایب رئیس پیشنهادی مردان در وزارت ورزش در حال بررسی است و بزودی معرفی خواهد شد.
رئیس فدراسیون درباره تیم ملی جوانان هم گفت: اردوی تیم ملی جوانان از روز چهارم اردیبهشت دایر می‌شود و به جز سالن فدراسیون و آکادمی ملی المپیک، قرار شده خانه والیبال هم در امر آماده سازی تیم‌های ملی در اختیار فدراسیون باشد.