پیشبرد اهداف اجتماعی بهزیستی با کمک مؤسسه‌های خیریه
گروه جامعه شهرآرانیوز | معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی از متفاوت‌بودن ضیافت همدلی رمضان امسال با پویش‌های همدلی در سال‌های گذشته خبر داد.

حمیده محدث با اعلام این خبر افزود: امسال براساس توانمندی‌های مؤسسه‌های خیریه، به مشارکت گسترده امیدواریم و مطمئنیم که مؤسسه‌ها و مراکز خیریه زیر پوشش و نظارت سازمان بهزیستی، به مسئولیت اجتماعی خودشان عمل خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: ما همیشه از الطاف و نیات پاک نیکوکاران برخوردار بوده‌ایم و در سال‌های گذشته خیران استان اقدامات افتخارآمیزی را در کارنامه تاریخ نیکان کشور ثبت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: نیکوکاران خراسان رضوی همیشه نیاتشان را به پنجره فولاد آقا علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) گره می‌زنند و به همین دلیل، استعانت از محضر آن امام رئوف، توانمندان ما را سخاوتمندتر می‌کند و دست‌ودلشان را در یاری‌رساندن به نیازمندان بازتر می‌کند.

محدث گفت: امسال مفتخریم که سازمان بهزیستی، ضیافت همدلی را به‌نام مؤسسه‌های خیریه پیوند زده و در این ماه مبارک، از هیبت این بزرگواران برای حفظ کرامت و عزت مددجویان و نیازمندان استمداد جسته است.
وی در پایان گفت: امیدواریم نیکوکارانی که در مؤسسه‌های خیریه زیر نظارت بهزیستی هستند، شایستگی و همت والای خود را یک‌بار دیگر به رخ همه نیکان کشور بکشانند و آبروی مددجویانمان را با سخاوتمندی و بزرگواری‌شان بخرند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خراسان رضوی گفت: ماه مبارک فرصتی است تا دِینمان را به نیازمندان ادا کنیم و شکرانه قبول عباداتمان را به درگاه حضرت بپردازیم. باشد که دعای نیازمندان و کم‌توانان توشه راه آخرتمان باشد.