انتقاد آزمون از شورای شهر گنبد؛ استعفا می دهم!
گروه ورزش/شهرآرانیوز، خلیل آزمون که پس از قبول ریاست هیات والیبال شهرستان نظم خاصی را به مجموعه هیات بازگردانده است و اخیرا تیم دختران گنبد را برای نخستین بار صاحب جام قهرمانی کرده است از نبود هماهنگی و برنامه مشخص برای پیشبرد اهداف والیبال شهرستان انتقاد کرد.
آزمون معتقد است در گنبد هیچ اراده و هدف مشخصی از سوی مسئولان وجود ندارد تا والیبال در مسیر درست هدایت شود. او می گوید: در شهری که بزرگان والیبال و مسئولان بلند پایه از جمله فرماندار، رییس ورزش و رییس هیات والیبال و بقیه پیشکسوتان و قهرمانان هیچ نقشی در تصمیم گیری‌ها ندارند و صرفا هفت نفر عضو شورا بدون تخصص لازم برای پایتخت والیبال خط مشی تدوین می‌کنند، والیبال گنبد به سر منزل مقصود نخواهد رسید.
آزمون در ادامه می گوید: ما هیچوقت بدون نظم کاری را پیش نبردیم. هر اقدامی را از روی برنامه انجام دادیم. یاد گرفتیم که در ورزش نظم داشته باشیم و طبق اصول پیش برویم. در وضعیت موجود همه ما فقط تماشاگر و نظاره‌گر تصمیمات خودسرانه و همیشگی اعضای شورا هستیم ما نمی‌توانیم همچین چیزی را قبول کنیم. من و هم قطارانم همیشه سعی کردیم کمک حال والیبال گنبد باشیم نه اینکه فقط از دور نگاه کنیم.
رییس هیات والیبال گنبد می گوید: شورا و شهرداری علاوه بر اینکه به هیئت والیبال گنبد احترام نمی‌گذارند به مسئولین شهرستان، مدیر کل ورزش استان، ریاست هیات والیبال استان و همچنین به رییس ورزش گنبد هم بی توجهی می‌کنند. تیمداری فقط بستن تیم نیست تیمداری یعنی استعداد‌ها را بوجود اوردن و نقش هیات‌ها در این زمینه بسیار زیاد است. همچنین همواره کمک پیشکسوتان و افکار ان‌ها لازم است. فراهم کردن امکانات برای تیم شهر که اگر امکانات هم نباشد و هیات فراهم نکند تیم چطور می‌تواند به مقصد خودش ادامه دهد. این‌ها جزیی از تیمداری است که آقایان فکر می‌کنند تیم دادن فقط هزینه کردن بدون پایه و اساس است. الان شاهد هستیم با رفتن بازیکنان فصل گذشته هیچ جایگزین و پشتیبانی برای تیم امسال شهرداری نداریم. این‌ها درد‌های کوچک در والیبال است که به آن‌ها اهمیت نمی‌دهیم.
آزمون در پایان گفت:با توجه به مواردی که اشاره داشتم و به دلیل نبود یک تفکر واحد و دلسوزانه از طرف مسئولین و اینکه کار کردن هیات والیبال به تنهایی برای پیشرفت والیبال شهر راه به جایی نخواهد برد استعفای خود را از سمت ریاست هیات والیبال اعلام می کنم.