پتی: تابحال چنین شوتی نزده بودم|استقبال گرگانی‌ها را فراموش نمی‌کنم
گروه ورزش/شهرآرانیوز، پری پتی بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که در ثانیه آخر بازی توانست نتیجه دیدار چهارم فینال را با یک شوت حساس تغییر دهد و باعث قهرمانی تیمش شود از استقبال مردم گرگان شگفت زده است و می‌گوید: من عاشق شهر گرگان هستم و به نظرم هواداران گرگان بهترین هواداران دنیا هستند. استقبال باشکوهی از ما در گرگان انجام دادند و من هیچوقت آن را فراموش نمی‌کنم.
او در ادامه گفت: مردم گرگان همیشه حامی تیم بسکتبال شان بودند. ای کاش امسال هم می‌توانستیم در سالن بسکتبال گرگان بازی کنیم و همانجا جشن قهرمانی را می‌گرفتیم. مطمئنا با حضور تماشاگران گرگان فینال خیلی جذاب‌تر می‌شد. من ۳ سال پشت سر هم در ایران بازی کردم و همه از من حمایت کردند و تجارب بسیار خوبی از حضور در ایران به دست آوردم.
پتی درباره فینال لیگ برتر گفت: بازی‌های خیلی خوبی بود و ما خیلی به مهرام و بازیکنان آن‌ها احترام می‌گذاریم. با آن‌ها رقابت سختی داشتیم و خیلی خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم، ولی من بیشتر از اینکه توانستیم جام را به گرگان ببریم خوشحالم و هیجان زده ام.
او درباره شوت لحظه آخرش هم گفت: من هر چیزی که می‌زنم گل است (می خندد) جدا از شوخی من توپ را انداختم بالا و همه گفتند دست خدا بوده، منم هم فکر می‌کنم همین بود که توپم گل شد.
پتی درباره اینکه  آیا قبلا هم تجربه زدن چنین شوتی را داشته؟ گفت:نه هیچ وقت تا الان همچین شوتی نزده بودم. من همیشه دو امتیازی و سه امتیازی گل می‌کنم، اما این بار از زمین خودمان شوت کردم و برای اولین بار بود که در یک بازی مهم گل می‌شد.