آمادگی خراسان رضوی برای برگزاری بزرگترین انتخابات اقتصادی کشور (سهام عدالت)

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیررحیمی گفت: دو میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از مشمولین سهام عدالت استان در طرح آزادسازی سهام عدالت روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر از آنان در سامانه سجام احراز هویت شده اند و این افراد به صورت الکترونیکی، روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه در انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان خراسان رضوی شرکت خواهند کرد.
وی افزود: حضور پرشور مردم در این انتخابات موجب برگزیده شدن هیئت مدیره قوی و کارآمد و در نهایت تقویت این شرکت می‌شود.
وی تصریح کرد: این مشمولین می‌توانند با مراجعه به درگاه یکپارچه مجامع الکترونیکی به آدرس dima.csdiran.ir نسبت به انتخاب اعضای هیئت مدیره اقدام نمایند.

وی افزود: برای حضور در این انتخابات ثبت نام در سامانه سجام الزامی است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: از مجموع ۳ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ نفر از مشمولین سهام عدالت استان دو میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۰۴ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب کرده اند و تاکنون ۶۲ درصد از این افراد در سامانه سجام ثبت نام نموده اند.
دکتر امیررحیمی با اشاره به زمان برگزاری این انتخابات گفت: جلسه نوبت اول مجمع عمومی عادی این شرکت به طور فوق العاده روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان اداره کل امور اقتصاد و دارایی، استانداری، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون در محل اداره کل امور اقتصادی و دارایی، با دستور جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره جدید شرکت برگزار می‌شود.

آخرین اخبار درباره سهام عدالت را در شهرآرانیوز بخوانید

منبع: روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی