بازگشت عنایتی به کورس صعود در لیگ یک
به گزارش شهرآرانیوز، هفته بیست‌وسوم لیگ دسته‌اول فوتبال ایران درحالی به پایان رسید که شاگردان رضا عنایتی با برتری ۱ بر ۰ برابر چوکای تالش بار دیگر به کورس صعود به لیگ برتر بازگشتند. رضا عنایتی که از میانه‌های راه در فصل گذشته هدایت و مالکیت تیم هوادار تهران را به‌عهده گرفت، این فصل در قواره یک مدعی جدی قهرمانی ظاهر شد و از همان هفته‌های اول بالانشین جدول بود.
 
باوجوداین، هوادار چندهفته با افت شدید روبه‌رو شده و از کورس عقب مانده بود. بااین‌همه، چندهفته‌ای است که تیم عنایتی دوباره روی دور نتیجه‌گرفتن افتاده و شرایطش بهتر شده است، چنان‌که حالا آن‌ها با ۳۷ امتیاز در کورس صعود قرار دارند و برای کسب دست‌کم جایگاه دوم جدول و صعود به لیگ برتر امیدوار شدند.
 
نکته جالب برتری شیرین عنایتی و تیمش در ۲ هفته گذشته، نخست شکست بادران، مدعی جدی صعود، و دیگری برتری مقابل تیم مهدی پاشازاده، دوست استقلالی و قدیمی سرمربی مشهدی تیم هوادار، است. عنایتی در وضعیتی جدال با پاشازاده را برد که با این برد هم تیم خود را در کورس قرار داد و هم چوکای تالش را فانوس به دست کرد. تیم عنایتی وضعیت نسبتا خوبی را در جدول رده‌بندی دارد و کماکان یکی از گزینه‌های جدی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود. تا پایان لیگ دسته اول فوتبال کشور هنوز ۱۱ هفته دیگر باقی مانده و در این شرایط فراز و نشیب‌های زیادی در انتظار تیم رضا عنایتی است؛ تیمی که روی کاغذ توان لیگ برتری شدن را دارد.