پس از اجرای متناسب‌سازی نارضایتی بازنشستگان پایان می‌یابد

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمد مسگری اسکوئی با بیان اینکه مراتب سپاسگذاری بازنشستگان و مستمری بگیران استان آذربایجان شرقی را برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در نامه ای به کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام کردیم، اظهار کرد: باید از مدیریت و مجموعه سازمان تامین اجتماعی برای اجرای دو مرحله متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران قدردانی کرد.

 

وی افزود: با توجه به روند قابل قبول ارائه خدمات سازمان تامین اجتماعی، مطمئنا اگر در مسیر اجرای متناسب‌سازی حقوق، مشکلات و نواقصی هم باشد توسط سازمان مورد رسیدگی قرار گرفته و برطرف خواهد شد.

 

رییس کانون کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی ادامه داد: البته برخی مستمری بگیران و بازنشستگانی که با توجه به تعداد سال‌های واریز حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی، مطابق قانون مستمری و حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند که با استناد به همان قانون امکان افزایش حقوق آن‌ها به میزان بازنشستگان ۳۰ ساله وجود ندارد.

 

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به اقدامات مثبت سازمان تامین اجتماعی در اجرای کامل مرحله اول و دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سال ۱۳۹۹ و سال‌جاری، دلیلی بر ادامه نارضایتی بازنشستگان در سطح کشور وجود ندارد.

 

مسگری اسکویی خاطرنشان کرد: بازنشستگان و مستمری بگیران در ارتباط با افزایش حقوق و متناسب‌سازی به خواسته به حق خود دست یافته‌اند.

 

منبع: آتیه آنلاین