جابه‌جایی جذاب در نیوکمپ| گریژمان برمی‌گردد تا فلیکس بیاید؟

به گزارش شهرآرانیوز؛ بارسلونا پیشنهاد جذابی را به اتلتیکو ارائه کرده، اما طرف مادریدی هنوز موافقت خود را با این انتقال اعلام نکرده است. گمانه‌زنی‌های زیادی درباره تیم فصل آینده بارسلونا و بازیکنانی که به این تیم می‌آیند یا از جمع آن‌ها جدا می‌شوند، وجود دارد. جدیدترین مورد، خبری است که شبکه تلویزیونی ای. اسپورت ۳ اعلام کرد و مدعی شد مدیران بارسلونا و کادر فنی این تیم به‌دنبال آن هستند که آنتوان گریزمن را با ژوائو فلیکس، ستاره اتلتیکومادرید، معاوضه کنند.

 

در این گزارش این‌طور عنوان شده که ژرژ مندس، مدیر‌برنامه فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکو، موافق این انتقال است و همین موضوع باعث می‌شود که احتمال انجام این معامله بین ۲ باشگاه بزرگ اسپانیا، بالا برود. مسئولان اتلتیکو از اینکه دوباره گریزمن را در تیم خود داشته باشند، استقبال می‌کنند، بازیکنی که در تیم مادریدی عملکردی عالی داشت و برعکس از زمانی که به بارسلونا رفت، نتوانست به دروان اوج خود برگردد. مسئولان بارسلونا هم خواستار این هستند که با یک معامله خوب، گریزمن را از فهرست تیم خود کنار بگذارند.

 

تابستان گذشته هم مشابه همین خبر درباره فلیکس پرتغالی و گریزمن فرانسوی منتشر شد؛ اما در آن زمان اتلتیکومادرید مخالفت خود را با هر‌گونه مذاکره در‌این‌زمینه اعلام کرد. حالا، اما گفته می‌شود که نظر مسئولان اتلتی عوض شده، چرا‌که گریزمن عملکرد خوبی در فصل گذشته داشته و برعکس، ژوائو فلیکس در اتلتیکومادرید چندان خوب کار نکرده است و با‌وجودی‌که این تیم مدعی اصلی قهرمانی در لالیگا به حساب می‌آید، فلیکس بازیکن چندان تأثیرگذاری در روند خوب تیم سیمئونه نبوده است. انریکه سرزو، رئیس باشگاه اتلتیکومادرید، روز سه شنبه در مصاحبه‌ای درباره بازگشت گریزمن به اتلتیکو و همچنین احتمال جدایی فلیکس صحبت کرد: امیدوارم که بتوانیم گریزمن را برگردانیم؛ اما بعید می‌دانم که بارسلونا بخواهد او را به‌این‌راحتی از دست بدهد.

 

درباره ژوائو فلیکس هم رئیس باشگاه اتلتیکو این‌طور گفت: هیچ گزینه‌ای برای اینکه او بتواند از تیم جدا شود، وجود ندارد. به‌این‌ترتیب رئیس باشگاه اتلتیکو، جدایی ستاره پرتغالی از تیمش را رد کرد؛ اما به نظر می‌رسد خود ژوائو نیز از شرایطی که در تیم دارد، راضی نیست و با دیگو سیمئونه به مشکل خورده است. از طرفی، گریزمن هم در بارسلونا به هماهنگی لازم با لیونل مسی و دیگر‌بازیکنان هجومی نرسیده و با توجه اینکه فصل آینده نیز بارسا قطعا مهاجمان جدیدی را به تیم خود اضافه خواهد کرد، بهترین تصمیم را در این می‌داند که از بارسا جدا شود و به تیم دیگری برود.

 

 

لاپورتا: هفته آینده تصمیمات مهمی درباره بارسلونا گرفته می‌شود

لاپورتا از تصمیمات بزرگی حرف زده که در باشگاه بارسلونا گرفته می‌شود و به‌زودی شاهد تقویت این باشگاه خواهیم بود. در جدیدترین گفت‌و‌گویی که رسانه مارکا از لاپورتا منتشر کرده است، مدیر بارسلونا گفت: در انتهای فصل بر‌حسب نمایش‌ها و عملکرد ارزیابی می‌کنم. ما در کوپا‌دل‌ری قهرمان شدیم و به آن افتخار می‌کنیم؛ اما از لیگ قهرمانان زود حذف شدیم و از‌دست‌دادن لالیگا درک‌نکردنی بود. ما باید در زمین تقویت شویم. باید بار دیگر تبدیل به تیمی شویم که هواداران از ما انتظار دارند. لاپورتا در ادامه صحبت‌هایش از تصمیمات مهمی سخن گفت که به‌زودی از آن‌ها رونمایی می‌شود؛ تصمیماتی که انگار قرار است یک انقلاب را در بارسلونا پی‌ریزی کند. او در ادامه گفته: از نظر من، شما شاهد تصمیمات زیادی خواهید بود که از ابتدای هفته آینده گرفته می‌شود. درباره آن‌ها نظر خواهیم داد. باید سخت تلاش کنیم و یک تیم اهل رقابت در لیگ قهرمانان و رقابت‌های داخلی داشته باشیم. زمانی که من می‌گویم این به پایان‌رسیدن یک چرخه است، دلیلش این است فکر می‌کنم لازم باشد تا این چرخه به پایان برسد.