آخرین جزئیات از بازداشت مالک لیگ برتری| وثیقه ۵۰۰ میلیاردی برای حمیداوی!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حواشی حول فرهاد حمیداوی و بدهی مجموعه شهرخودرو به مردمی که از مدت‌ها قبل به امید خرید ماشین به این شرکت مراجعه و پول پرداخت کرده‌بودند، حالا وارد فاز جدیدی شده‌است.

ابتدا در سال ۹۹ حمیداوی توسط دادستانی مشهد محکوم شد، اما وی موفق شد در نهایت مهلتی چند ماهه از طریق دادستانی تهران دریافت نماید. مهلتی که برای ارائه برنامه پرداخت پول مردم به وی داده‌شد و ۲۶ اردیبهشت به پایان رسید.

حالا با اتمام مهلت مالک سابق لیگ برتری و عدم ارائه هیچ پلنی برای بازپرداخت پول طلبکاران، وی به زندان اوین فراخوانده شده و برای آزادی‌اش وثیقه سنگین ۵۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته‌شده که البته وی از پرداخت آن به نظر می‌رسد عاجز مانده‌است.

 

به جز حمیداوی که تا پیش از حضور در فوتبال، مشهور نبود، چتد هفته قبل، اسماعیل خلیل‌زاده، رییس هیات مدیره استقلال نیز به علت برخی مسائل مالی بازداشت شد

او هم مثل حمیداوی تا قبل از حضور در فوتبال شناخته شده نبود. به نظر می‌رسد این معضل تبدیل به اپیدمی شده که برخی افراد با حضور در رشته پرطرفدار فوتبال، بدون هیچ هزینه‌ خاصی، از نام خود یک برند می‌سازند و وضعیت معیشت مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

حمیداوی در طول زمان حضور در باشگاه لیگ برتری مشهدی، خرج آنچنانی نکرد و عمده مخارج باشگاه از طریق فروش بازیکنان و سرمربی سابق این تیم حاصل شد.

باید امیدوار باشیم با ورود قوه قضاییه به پرونده این قبیل افراد، جلوی اینگونه سواستفاده‌ها از جذابیت فوتبال گرفته شود.