پیشنهاد شیرین «بوفون» از پرتغال| داستان عجیب مشتری جدید گلر ایتالیایی

به گزارش شهرآرانیوز؛ گلر سابق تیم‌ملی فوتبال ایتالیا در آخرین گفت‌وگوی خود اعلام کرده بود ممکن است در صورت داشتن انگیزه و دریافت یک پیشنهاد خوب، به فوتبال ادامه دهد. حالا هم باشگاه بلنسس پرتغال در یک توئیت اعلام کرده است: سلام بوفون. ما یک پیشنهاد ردنشدنی برای تو داریم. چطور است که به لیسبون بیایی و در تیمی که ۴بار قهرمان شده است و برای بازگشت به جایگاهش تلاش می‌کند، بازی کنی؟ این توئیت به یک نامه در وب‌سایت باشگاه ارجاع داده شده است.

 

در این نامه نوشته شده است: جیجی عزیز! شنیده‌ایم که به‌دنبال یک چالش جدید هستی و به پیشنهاد‌های دیوانه‌وار و تحریک‌کننده گوش می‌کنی؛ بنابراین تصمیم گرفتیم تو را با یک پیشنهاد که نمی‌توانی مقابل آن مقاومت کنی، مواجه کنیم. چطور است که به لیسبون بیایی و به ما کمک کنی تا به جایگاهمان در لیگ پرتغال برگردیم؟ مطمئن هستیم که فراموش نکرده‌ای؛ مثل منظره دیدنی مجموعه ورزشی‌مان در اطراف تاگوس ریور. بلنسسی‌ها خودشان را پارمای پرتغال می‌دادند. آن‌ها سال۲۰۱۸ ورشکست شده و دوباره از دسته‌هفتم کار خود را آغاز کرده‌اند. حالا آن‌ها در لیگ دسته‌پنجم حضور دارند. در ادامه نامه نوشته شده است: پولی نیست که به تو پیشنهاد دهیم، اما امکان مواجه‌شدن تو با چالش می‌تواند یک فرصت مناسب باشد. تو همین حالا در تاریخ فوتبال جا گرفتی، اما اینجا می‌توانی به المپوس (جایگاه خدایان یونان) صعود کنی.

 

در بهترین منظره شهر لیسبون کار خواهی کرد و در بهترین ورزشگاه دنیا حضور خواهی داشت. دراین‌زمینه، با ما هم‌نظر خواهی شد. ما برای بازیکنان خانه داریم، اما آن‌قدر همه فروتن هستند که می‌توانند تختخوابشان را به تو بدهند. مطمئنا تو می‌توانی یک خانه با منظره تاگوس ریور داشته باشی. گفتنی است از دیگر ویژگی‌های پیشنهاد به بوفون، می‌توان به روادید سالانه خانوادگی با امکان مشاهده موزه‌ها و آثار هنری در شهر و بسته شش‌تایی Pastel de Nata (نوعی شیرینی پرتغالی) در هر هفته اشاره کرد!