«جیگی جیگی ننه خانم» بر صحنه تئاتر مشهد

به گزارش شهرآرانیوز - تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» به نویسندگی و کارگردانی محمد برومند در مشهد اجرا می‌شود. آوازخوانی، نوازندگی، بازیگری و هنرنمایی «جیگی جیگی ننه خانم» که در دهه سی و چهل در مشهد می‌زیست در یاد و ذهن مردم ماندگار است. استادان و هنرمندان بزرگی همچون داوود و رضا کیانیان، محمد مطیع، رضاصابری، امیر قویدل، رضا رضاپور، رضا جوان و... شاهد هنرنمایی او بوده و از جیگی جیگی به نیکی یاد کرده‌اند که بخشی از خاطره بازی آن‌ها در این نمایش تماشایی شده‌است.

 

برومند بعد از نگارش کتاب «مطرب عشق» و ساخت فیلم مستند «دایره قسمت» که به صورت پژوهشی و تحقیقاتی به زندگی و مرگ این هنرمند خراسانی پرداخته اکنون در این نمایش به زندگی او می‌پردازد و با نگاهی آزاد، پرده از رخ دغدغه‌ها و عشق و آرزو‌های جیگی جیگی برمی‌دارد. جواد محمدزاده، سعیده امین‌زاده، کریم جشنی، عطا رحمتی، سارا مروی‌نیا، عباس بهرامی و مائده چنارانی از جمله بازیگران این نمایش و عباس بهرامی و مهرسا مهرآفرید، دستیاران کارگردان و رضا سلیمان‌نوری مدیر روابط عمومی تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» هستند.

 

تئاتر «جیگی جیگی ننه خانم» از ۱۸ خرداد در ۲ سیانس ۱۸ و ۲۰ همه‌روزه در پردیس هنر اردیبهشت در بولوار وکیل‌آباد بولوار باهنر، باهنر ۵ اجرا می‌شود و علاقه‌مندان برای رزرو و خرید بلیت می‌توانند از طریق سامانه گیشات اقدام کنند.