باشگاه شهرخودرو خراسان موفق به اخذ مجوز حرفه‌ای شد

به گزارش شهرآرانیوز، جواد طاری‌بخش اظهار کرد: فدراسیون فوتبال از مدت‌ها پیش به باشگاه ها اعلام کرده ‌بود تا مدارک خود را برای کسب مجوز حرفه‌ای ارسال کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور باشگاه شهرخودرو در رقابت‌های آسیایی یکی از الزامات حضور در این رقابت ها کسب مجوز حرفه ای بود که شرایط خاص خودش را داشت.

طاری‌بخش افزود: یکی از مهمترین اقدامات پرداخت بدهی‌های گذشته بود که با حضور دکتر حمیداوی، مالک باشگاه این موضوع به خوبی مدیریت شد و این کار انجام گرفت تا یکی از بزرگترین اقدامات باشگاه شکل بگیرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه شهرخودرو خراسان اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا پنج معیار اصلی را برای کسب مجوز حرفه ای تعیین کرده‌است. اول معیار ورزشی که شامل برگزاری مسابقات، دیدارهای تیم های پایه و مسائل دیگر است. دوم اداری و پرسنلی است. سوم معیار حقوقی که ثبت تجاری باشگاه، قراردادها و سیستم حقوقی را شامل می شود. چهارم مباحث مالی و پنجم زیرساخت‌ها و استادیوم.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تلاش دکتر حمیداوی و راهنمایی های فدراسیون فوتبال و شخص آقای سهیل مهدی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، مدارک مورد نیاز ارسال شد و در این راه مهدی برادران رییس سابق هیات فوتبال که در حال حاضر در کمیته مجوز حرفه‌ای فعالیت دارد، کمک شایانی به باشگاه شهر خودرو داشت و در نهایت مجوز حرفه‌ای باشگاه شهرخودرو صادر گردید تا این تیم در راه مسابقات آسیایی با مشکلی روبرو نباشد.

طاری‌بخش با تمجید از اصولی رییس هیات فوتبال خراسان رضوی افزود: هیات فوتبال خراسان رضوی در این مدت کوتاه پابه پای تیم شهر خودرو جلو آمده است و در مسیر کسب مجوز حرفه ای آنها نیز اقدامات موثری داشتند. امیدواریم در ادامه مسابقات و به ویژه در راه بازیهای آسیایی با همدلی خوبی که وجود دارد و عنایت امام رضا(علیه السلام) و هواداران پرشورمان که همیشه در کنارمان بودند، بتوانیم درخشش خوبی داشته باشیم.