#مشهد_برای_حسین (ع)
سبزه‌قبا| اکران‌های گرافیکی در دهه نخست محرم که شهر را آراسته بود و حال‌وهوای شهروندان مشهدی و زائران امام‌هشتم (ع) را متفاوت کرده بود، اکنون با شکلی دیگر مشهد را برای عزاداری‌های پایانی ماه صفر درقالب «کمپین مشهد برای حسین» آماده کرده است. در آن طرح‌های دهه اول محرم، شعر‌های مرحوم قیصر امین‌پور به‌صورت طرح دوخت روی پارچه اکران شده بود و در این اکران، از دیروز آثار خوش‌نویسی و خطاطی هنرمندان بومی و ملی بر روی بیلبورد‌ها و تابلو‌ها در شهر به نمایش درآمده است. به‌گزارش شهرآرا، ۹ طرح استرابرد و ۴ طرح بیلبورد آماده شده است. همچنین، حدود ۱۷۰ بیلبورد و ۲۲۰ استرابرد، که بیش از ۱۲ هزار مترمربع مساحت دارد و نیمی از سازه‌های تبلیغاتی مشهد را شکل می‌دهند با محتوایی اربعینی همچون فراز‌هایی از زیارت اربعین و قطعاتی از اشعار شاعران آیینی (هادی خورشاهیان، محمدجواد غفورزاده، سیدرضا مؤید و عبدالعلی نگارنده) تا پایان ماه صفردر شهر اکران می‌شود. همچنین در روز‌های آینده، نیمی دیگر از سازه‌ها با محتوای متناسب با شهادت امام‌رضا (ع) به این تعداد افزوده خواهد شد تا بر این اساس، همه بیلبورد‌ها و استرابرد‌های مشهد در تمام نقاط شهر، حامل هنرنمایی هنرمندان خوش‌نویس برای عزاداری‌های دهه پایانی صفر باشد. علاوه‌بر این تعداد، تلویزیون‌های شهری هم به پخش تصاویری با همین مضمون خواهند پرداخت. نزدیک به ۵۰ خوش‌نویس در کارگاهی دورهم نشسته و برای محتوای این طرح هنرنمایی کرده‌اند که از میان آن‌ها، آثار برگزیده برای اکران انتخاب شده‌اند. با این تفاوتِ فرمی در تولید آثار تبلیغی شهری، می‌توانیم منتظر اکران‌هایی متفاوت، جذاب و معنوی در مشهد مقدس باشیم؛ مشهدی که در این روز‌ها مرکز توجه همه جهانیان و عاشقان و دل‌باختگان اهل‌بیت (ع) است.