انقلاب بزرگ در رئال مادرید| خداحافظی با بیل، مارسلو و ایسکو

به گزارش شهرآرانیوز؛ فلورنتینو پرز، مدیر رئال‌مادرید، در گفتگو با رادیو اوندا سرو گفت که اکنون یکی از دغدغه‌هایش کاهش بازیکنان در لیست است: «۳۵ بازیکن داریم و فقط می‌توانیم اسم ۲۵‌نفر را ثبت کنیم. نمی‌توانیم همه را داشته باشیم». با توجه به بازگشت بازیکنان قرضی و با در‌نظر‌گرفتن بازیکنان جوان آکادمی که لایق حضور در تیم بزرگ‌سالان هستند، به نظر می‌رسد حق با پرز است و رئال‌مادرید باید لیست خود را کوچک‌تر کند.

 

رئال‌مادرید در این تابستان فعلا یک خرید داشته و داوید آلابا به‌صورت رایگان به رئال‌مادرید آمده است و از‌طرفی راموس نیز با اتمام قراردادش از رئال‌مادرید جدا شد. البته از ۳۵‌نفر مذکور، حضورنداشتن ۲ نفرشان در رئال در ترکیب فصل آینده قطعی به نظر می‌رسد. بورخا مایورال و رینیر ژسوس یک سال دیگر با رم و دورتموند قرارداد قرضی دارند و در این تیم‌ها می‌مانند.

 

حالا صرف‌نظر از این ماجرا، مارکا از هواداران رئال‌مادرید نظرسنجی کرده که کدام ۱۰ بازیکن باید فصل آینده قرضی از رئال بروند که در این نظرسنجی بیش از ۱۸۳‌هزار نفر شرکت کرده‌اند که به‌ترتیب این ۱۰ نفر در فهرست فروش قرار گرفته‌اند: سبایوس، کوبو، یوویچ، رینیر ژسوس، گرت‌بیل، مارسلو، خسوس وایخو، بورخا مایورال، ماریانو دیاز و ایسکو. حضور نام ایسکو در این فهرست و درحالی‌که این بازیکن تا چند فصل پیش یکی از محبوب‌ترین بازیکنان مادرید بود، کمی عجیب به نظر می‌رسد.

 

نکته جالب دیگر داستان اینجاست که پرز در مصاحبه خود از ۲ تا از این بازیکنان یعنی بیل و مارسلو حمایت کرد و گفت که فصل بعد بخشی از ترکیب رئال خواهند بود؛ اما به نظر می‌رسد که هواداران با او هم‌نظر نیستند. از‌سویی جوان‌هایی نظیر میگل گوتیرز، آریباس، ویکتور چوست و بلانکو از نظر هواداران باید در ترکیب تیم بزرگ‌سالان حضور داشته باشند. باید توجه داشت که رئالی‌ها روی نیمکت هم آنچلوتی را جایگزین زیدانی کردند که به گواه بسیاری از هواداران، بهترین مربی تاریخ این باشگاه بوده است.