پیش‌بینی قیمت طلا فردا سه‌شنبه ۸ تیر

به گزارش شهرآرانیوز، انس جهانی طلا در بازار امروز با نوسان دو دلاری به قیمت ۱۷۸۵ دلار رسید. قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۶ هزار تومان افزایش یافت.

 

در بازار امروز نوسان انس جهانی و نوسان زیاد در نرخ ارز باعث افزایش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد. دلار از کانال ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان گذشت و همین مساله یکی از عوامل مهم افزایش قیمت طلا در بازار امروز بود.

 

محمد کشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا به نوسان ۲-۳ دلاری انس جهانی طلا اشاره کرد و توضیح داد که افزایش و نوسان قیمت دلار در بازار امروز اصلی‌ترین عامل موثر در افزایش قیمت‌ها در بازار امروز طلا و سکه بود.

 

کشتی‌آرای با بیان اینکه حباب سکه به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است از افزایش داد و ستد در بازار طلا و سکه گفت و از بازگشت روند متعادل در عرضه و تقاضای بازار طلا خبر داد. همچنین او یکی از دلایل افزایش حباب سکه را افزایش داد و ستد و تقاضا در بازار می‌داند.

 

نایب رئیس اتحادیه طلا در پایان به غیرقابل پیش‌بینی بودن بازار اشاره کرد و اعتقاد دارد به دلیل نوسانات زیاد نرخ ارز در بازار امروز نمی‌توان به راحتی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را پیش‌بینی کرد.

 

قیمت سکه دیشب نه تنها به بالای سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی رفت که بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی ایستاد. ساعت ۱۰ شب گذشته، فلز گران بهای داخلی در معاملات پشت خطی در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان به فروش رفت. این رشد در شرایطی رخ داد که دیروز بعدازظهر، سکه تا نزدیکی محدوده ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افت کرده بود.

 

منبع: تجارت نیوز