«خاقانی» به «نماز» متصل می‌شود
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد از بهره‎برداری مسیر اتصال خیابان خاقانی به بولوار نماز تا ۵ روز آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، خلیل‎ا... کاظمی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه انجام شده است، اظهار کرد: این مسیر به مساحت یک کیلومتر، اوایل آبان ماه به بهره‎برداری خواهد رسید.
به گفته او، با توجه به احیای بولوار نماز مدت زیادی است که اهالی خیابان خاقانی خواستار تسهیل در رفت وآمد و اتصال این خیابان به بولوار نماز هستند.
معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهردار مشهد افزود: بر اساس توافقاتی که با آستان قدس رضوی انجام شده است، حریم این مسیر تعیین و تحویل شهرداری شده و بعد از هماهنگی‎های لازم با منطقه ۹، طرح اولیه آن تهیه شد.
به گفته کاظمی، پــــــس از بررسی‏‌های کارشناسی، این طرح به مرحله اجرا درآمد و در این مسیر پیاده‎رو، فضای سبز و مسیر دوچرخه‎سواری در ۲ ضلع شرقی و غربی خیابان خاقانی شکل گرفته است.
از دیگر پروژه‌های مهمی که در این منطقه در دست اجراست، تقاطع غیرهم سطح شهید ناصری است که قرار است بعد از ۱۱۰ روز، بولوار شهید کلانتری را به بولوار نماز وصل کند.