بلیت رایگان قطار، هدیه به زوج‌های جوان + شرایط و جزئیات

به گزارش شهرآرانیوز، رضا عصاری معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا در خصوص اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی در قطار‌های رجا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور، این شرکت اقدامات متعددی با شعار "سفر هوشمند (سفر+سلامت) " با انجام دستور العمل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضدعفونی قطار‌ها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یک‌بار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در قطارها، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها، عدم فروش بلیت به بیماران کرونایی و ... آغاز و اجرایی کرده است.

او در ادامه گفت: همچنین به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شرکت حمل و نقل ریلی شرکت رجا به زوج‌های تازه عقد کرده هدیه می‌دهد.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا توضیح داد: بر اساس این طرح به هشت زوج که تاریخ عقدشان در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۵ تیر ماه امسال باشد، به قید قرعه بلیت رایگان اعطا می‌شود.

او افزود: تمام زوجینی که تاریخ عقد آن‌ها در بازه زمانی اعلام شده است، می‌توانند برای شرکت در قرعه کشی با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از طریق اینستاگرام رجا به نشانی rajarail@ اقدام کنند.

عصاری با بیان اینکه مهلت دریافت درخواست‌ها تا پایان روز هفتم مرداد ماه (مصادف با عید سعید غدیر خم) است، گفت: پس از صحت سنجی درخواست‌های ثبت شده، به هشت زوج به قید قرعه ۲ عدد بلیت رایگان با اعتبار زمانی تا تاریخ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ در مسیر انتخابی اهدا می‌شود.

او افزود: قرعه کشی در روز ۹ مرداد هم‌زمان با ولادت حضرت امام موسی کاظم (ع) برگزار و به صورت زنده از صفحه اینستاگرام رجا نمایش داده می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان