پرچمدار کاروان المپیک ایران در موسسه خیریه دهش پور+ ویدئو

گروه ورزش/شهرآرانیوز، صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال قبل از حضور در بازی‌های المپیک در یک اقدام زیبا و دلنشین به دیدار موسسه خیریه بهنام دهش پور (حمایت از بیماران سرطانی) رفت و از دغدغه‌هایش برای ایجاد شور، نشاط و زندگی سالم برای جوانان گفت. او همچنین یک میلیارد ریال(صد میلیون تومان) به این موسسه خیریه هدیه داد.
اسطوره بسکتبال ایران گفت: برای رسیدن به آرزوهایم خیلی تلاش کردم و همیشه حفظ سلامتی‌ام در اولویت بوده است. اکنون هم که به بسیاری از آرزوهایم رسیده ام، رویا‌ها و آرزو‌های جدیدی دارم که باز هم برای رسیدن به آن‌ها با امید بیشتر پیگیری شان می‌کنم.
او فعالیت بدنی روزانه، تغذیه مناسب و معاینات پزشکی را سه اصل مراقبت از خود دانست و گفت: برای اینکه هر فردی بخواهد به خواسته‌ها و آرزوهایش برسد، باید با انتخاب یک زندگی سالم شرایط رسیدن به آرزوهایش را آسان‌تر کند.

 

پرچمدار کاروان المپیک ایران در موسسه خیریه دهش پور+ ویدئو


مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز اقدام صمد نیکخواه بهرامی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ورزشکاران می‌توانند برای جامعه و جوانان بهترین الگوی ارتقا فرهنگ سلامت باشند. جوانان ما بیشتر از هر دورانی باید به سلامت خود اهمیت بدهند و شعار توجه به مراقبت‌های شخصی را به صورت جدی تبدیل به یک شیوه و سبک زندگی روزانه خود کنند. انتخاب زندگی سالم و ارزش‌های شخصی و اجتماعی صمد عزیز برای قشر جوان جامعه ما یک الگوی امروزی و جذاب است. درست است که اهدای کمک‌های نقدی به بیماران مورد نیاز و لازمه فعالیت‌های خیریه‌ای است، ولی اثر بخشی کار صمد عزیز و استمرار آن برای ترویج امید و تلاش برای رسیدن به آرزو‌ها بسیار تاثیر گذار است، چرا که هر چقدر مردم زندگی سالم تری داشته باشند و به سلامت خود به صورت روزمره اهمیت بدهند، کمتر مریض می‌شوند و به مراتب برای موسسات خیریه بهتر است.
وی ادامه داد: صمد عزیز، چون ورزشکاری است که مقام قهرمانی دارد می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جوانان باشد و چون ارتقا فرهنگ سلامت در جامعه بسیار مهم است به همین دلیل ما باید از طریق قهرمانان کشورمان در المپیک پیام سلامتی و شور زندگی را به گوش جوانان مان برسانیم و نشان دهیم که خواستن توانستن است.
رضایی از اسطوره بسکتبال ایران دعوت کرد تا در دوران برگزاری بازی‌های المپیک نسبت به ترویج پیام مراقبت از خود و توجه به سلامت فردی، که یکی از اولویت‌های اطلاع رسانی خیریه است، موسسه را همراهی کند.
بهنام دهش پور مدیرعامل موسسه خیریه نیز گفت: هر جوانی باید رویا داشته باشند، حق اوست که به دنبال تحقق آرزوهایش باشد و با امید و تلاش همچون نام آورانی مثل صمد نیکخواه بهرامی با انتخاب یک زندگی سالم علاوه بر تحقق آرزو‌ها نسبت به توجه به هم نوعان و دیگر مردمان جهان احساس مسئولیت داشته باشد.
در پایان این نشست، بهمن دهش پور به نمایندگی از موسسه با اهدای لوح تقدیر و نشان بهنام، از پرچمدار کاروان المپیک ایران برای حمایت از موسسه خیریه بهنام دهش پور و بیماران مبتلا به سرطان قدردانی کرد و گفت: درخشش حضور صمد نیکخواه بهرامی در عرصه‌های ورزشی همراه با فعالیت‌های انسان دوستانه و خیرخواهانه هیچ گاه از حافظه تاریخی مردمان کشورمان پاک نخواهد شد و دعای خیر بیماران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ بدرقه راه همه ملی پوشان ایران عزیزمان است.

 

{$sepehr_media_332936_400_300}