پخش ۱۰ فیلم کمدی سینمای ایران در ایام عید قربان تا غدیر از شبکه «آی فیلم»

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه آی‌فیلم در فاصله دو عید قربان تا غدیر، ۱۰ فیلم از سینمای ایران را پخش می‌کند. در فاصله ۲۹ تیر تا ۷ مرداد و دو عید بزرگ قربان تا غدیر، جشنواره فیلم‌های سینمایی «عید تا عید» شبکه آی‌فیلم برگزار می‌شود که در جریان آن، هر شب یک فیلم سینمایی در گونه طنز و اجتماعی برای نمایش روی آنتن می‌رود. طنز «آینه بغل» با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی و مه‌لقا باقری، به کارگردانی منوچهر هادی، قرار است سه‌شنبه ۲۹ تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن برود. «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و نویسندگی محسن کیایی، دومین فیلم سینمایی این جشنواره است که چهارشنبه، سی‌ام تیر، ساعت ۲۳:۳۰ روی آنتن می‌رود. پژمان جمشیدی، محسن کیایی، هومن برق‌نورد، بهاره کیان‌افشار و رعنا آزادی‌ور در این فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

 

«رسوایی۲» ساخته مسعود ده‌نمکی هم پنجشنبه ۳۱ تیر پخش می‌شود. اکبر عبدی به‌همراه سحر قریشی، محمدرضا شریفی‌نیا، امیر نوری و مهران رجبی در این اثر نقش‌آفرینی کرده است. کمدی «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و با بازی پژمان جمشیدی، سام درخشانی، حمید فرخ‌نژاد و ویشکا آسایش نیز جمعه، در اولین روز از مرداد، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن آی‌فیلم می‌شود. این فیلم سینمایی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر، بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد.


«سوغات فرنگ» به کارگردانی کامران قدکچیان و با بازی رامبد جوان، شیلا خداداد و مجید صالحی، پنجمین فیلم جشنواره عید تا عید آی‌فیلم است که شنبه دوم مرداد به نمایش گذاشته خواهد شد. «آپارتمان شماره ۱۳» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی یدا... صمدی نیز یکشنبه سوم مرداد از این شبکه پخش می‌شود. همچنین فیلم سینمایی «پاک‌باخته» به‌کارگردانی غلامحسین لطفی دوشنبه ۴ مرداد راهی آنتن می‌شود. در این فیلم طنز پربازیگر، چهره‌هایی همچون اکبر عبدی، علیرضا خمسه و مرحوم حمیده خیرآبادی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 

فیلم «خجالت نکش» به کارگردانی رضا مقصودی نیز سه‌شنبه ۵ مرداد، ساعت ۲۳:۳۰ راهی آنتن خواهد شد. احمد مهرانفر، شبنم مقدمی، سام درخشانی، لیندا کیانی، الناز حبیبی و شهره لرستانی از بازیگران این فیلم هستند. «دختر شیرینی‌فروش» به نویسندگی و کارگردانی ایرج طهماسب و با بازی حمید جبلی، ایرج طهماسب، فاطمه معتمد آریا و ثریا قاسمی نیز چهارشنبه ششم مرداد راهی شبکه آی‌فیلم خواهد شد. «خواستگار محترم» نیز پنجشنبه، ۷ مرداد، ساعت ۲۲ پخش می‌شود. در این فیلم به کارگردانی داود موثقی، نگین صدق‌گویا، فرهاد آئیش، گوهر خیراندیش و یوسف تیموری ایفای نقش کرده‌اند. بازپخش این فیلم‌های سینمایی در ساعت‌های ۰۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روز بعد پخش خواهد بود.