آیا محمد در «سریال گاندو» شهید می‌شود؟ | ترور نقش اصلی گاندو

به گزارش شهرآرانیوز، فصل دوم سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار و نویسندگی آرش قادری و تهیه کنندگی مجتبی امینی محصول موسسه شهید آوینی است. پخش سریال گاندو ۲ همان طور که شبکه سه سیما وعده پخش آن را پس از انتخابات داده بود از روز پنج شنبه ۳۱ تیر ماه آغاز شد. این سریال  در ۱۳ قسمت نوروز ۱۴۰۰ پخش شد که با حواشی و انتقادات فراوانی روبه رو شد وسرانجام پخش آن به دلیل انتقادات نمایندگانی از سوی دولت دوازدهم متوقف شد. این سریال امنیتی- پلیسی برمبنای پرونده‌های واقعی، به موضوع تقلای سرویس‌های امنیتی انگلیس در ایران و مبارزه مدافعان امنیت برای مقابله با نفوذ آن‌ها می‌پردازد. نقش اصلی سریال گاندو محمد با بازی وحید رهایی است. حال با شروع مجدد سریال گاندو این سوال ذهن اهالی تلویزیون را درگیر کرده است که آیا محمد در سریال گاندو شهید می‌شود؟

 

آیا محمد در سریال گاندو شهید می شود؟ 

 
حواشی سریال گاندو ۲ به دلیل نوع نگاهش به موضوع برجام و تحریم‌های آمریکا و مطرح کردن نام دونفر به عنوان جاسوس در این سریال بسیار زیاد بود و حتی کار به جایی رسید که محمدجواد ظریف وزر امورخارجه و مسئول تیم مذاکره کننده هسته‌ای این سریال را یک دروغ بزرگ خاطب کرد. هرچند ظریف به موضوع سریال گاندو یک هم واکنش نشان داده و ماجرای مایکل هاشمیان که برگرفته از پرونده جیسون رضاییان بوده است را هم دروغ عنوان کرد. شخصیت‌های سریال گاندو چند مامور امنیتی هستند که به دنبال جاسوس در ایران هستند. ان‌ها جیسون رضاییان را یک جاسوس به تصویر کشیدند که برسر پرونده هسته‌ای ایران با آمریکا مبادله شد. فردی که نقش مامور ارشد امنیتی مبادله کننده در این سریال را بازی می‌کند وحید رهبانی است. او در این سریال نقش محمد را بازی می‌کند. محمد مامور ارشد امنیتی است که درگیر پرونده‌های زیادی بوده است.

در سریال گاندو ۲ محمد درگیر کیس جاسوسی است که می‌خواهد میان شیعه و سنی تفرقه ایجاد کند و از طریق مایکل هاشمیان شناسایی شده و جاسوسان در ایران حتی خانه او را شناسایی می‌کنند.

جاسوسان نقشه ترور محمد را دارند و می‌خواهند او را از بین ببرند. به همین خاطرنقشه ترور او را طراحی کرده و تا خانه‌اش پیش می‌روند.
 
در آخرین قسمت این سریال که ۱۳ فروردین ماه پخش شد محمد با جاسوسان و تروریست‌ها درگیر می‌شود. هرچند برخی عوامل این سریال د ر صفحات اینستاگرام خود درباره احتمال شهید شدن محمد به عنوان یک مامور امنیتی صحبت کرده اند و این سوال را مطرح کرده‌اند که آیا محمد شهید می‌شود یا خیر. اما با توجه به اینکه احتمال داده می‌شود این سریال پرچالش در فصل‌های بعدی هم ساخته شود به نظر می‌رسد قرار نیست محمد شهید شود.

اما این احتمال هم وجود دارد که محمد با بازی وحید رهبانی در ادامه داستان شهید شود. چرا که شهادت محمد می‌تواند پازل نویسنده در نشان دادن زندگی یک مامور امنیتی را کامل کند و اگر فصل‌های دیگر این سریال ادامه داشت. یک فرد دیگر در فصل بعدی به عنوان شخصیت اصلی وارد سریال شود.
 
منبع: راهبرد

اینجا ببینید:
 
آیا محمد در قسمت آخر گاندو شهید می‌شود؟ + فیلم
 
«وحید رهبانی» بازیگر سریال گاندو + بیوگرافی و تصاویر