خبر جدید از «فروش فوق العاده» و «پیش فروش یک ساله» محصولات ایران خودرو (۱۱ مردادماه ۱۴۰۰)

به گزارش شهرآرانیوز، بزرگ‌ترین خودروساز کشور از ابتدای امسال، سند بیش از ۱۴۴ هزار دستگاه خودرو را صادر کرده و محصولات متنوع خود را تحویل مشتریان داده است.


ایران خودرو در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۰ هزار دستگاه خودرو را وارد بازار کرده بود.

این درحالی است که کارکنان خطوط تکمیل کاری گروه صنعتی در تعطیلات تابستانی نیز در محل کار حضور داشتند و توانستند حدود ۱۰ هزار خودرو را تکمیل کرده و هم زمان، تحویل خودرو به مشتریان نیز به صورت عادی در حال انجام بوده است.

بر همین اساس برنامه‌های فروش محصولات این شرکت نیز مانند سال گذشته ادامه داشته و مطابق با مجوز کمیته خودرو، طرح‌های فروش در سه قالب فروش فوق العاده، پیش فروش یک ساله و مشارکت در تولید نیز طبق برنامه تولید در دستور کار قرار دارد.


فوری: فروش فوق العاده مرحله بیستم «ایران خودرو» ویژه مرداد ماه ۱۴۰۰ اعلام شد+ جزئیات (۱۳ مرداد ۱۴۰۰)


احمد نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان نیز در گفتگو با تسنیم نیز با بیان اینکه در حال حاضر خللی در برنامه فروش فوق العاده خودروسازان به وجود نیامده است، افزود: هم اکنون خودروسازان در حال تحویل خودروهایی هستند که در گذشته پیش فروش کرده بودند و طبق مصوبه تا زمانی که معوقاتشان را به صفر نرسانند اجازه ندارند طرح های فروش فوق العاده اجرا کنند.

نعمت بخش اضافه کرد: هنوز دو هفته از پیش فروش فوق العاده خودروسازان نگذشته و مشتریان باید در یک فاصله زمانی نسبت به تکمیل وجه خودروی ثبت نامی خود اقدام کنند. با اتمام این فرصت میزان تعهدات جدید خودروسازان مشخص و آنها براساس آن فروش‌های فوق العاده جدید محصولات خود را انجام خواهند داد.

 

همچنین روز گذشته در برخی رسانه ها اعلام شد به زودی طرح های جدید فروش فوق العاده سایپا و ایران خودرو اجرا می شود.

بخشی از این خبر به شرح زیر است:

براساس شنیده‌ها، با پیگیری‌های وزارت صمت و کمیته خودرو، به زودی بخشنامه فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا اعلام می‌گردد.

فعلا فروش‌های فوق العاده علی الخصوص از سوی ایران خودرو عمدتا با خودرو‌های جدید مانند دنا پلاس توربو اتوماتیک، رانا پلاس برگزار خواهد شد تا به زودی برای قیمت جدید سایر خودرو‌های اقتصادی تعیین تکلیف گردد.

 


بیشتر بخوانید:

شرایط فروش از سه خودروی کوئیک، وانت پراید و ساینا S «سایپا» برداشته شد + جزئیات (۱۳ مردادماه ۱۴۰۰)

تحویل چهار محصول سایپا زودتر از موعد به مشتریان (۱۱ مردادماه ۱۴۰۰)