مدارس فردا شنبه ۴ آبان دایر است/ فقط مدارس اسکان زائر و محدوده طرح ترافیک در مشهد تعطیل هستند

به گزارش شهرآرانیوز، فردا چهارم آبان است و در تقویم نیز روز کاری است، اما با توجه به اینکه روز یک‌شنبه پنجم آبان مصادف با ۲۸ صفر، رحلت پیامبر اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، تعطیل است، شنبه بین دو روز تعطیل جمعه و یک‌شنبه قرار دارد و بین‌التعطیلی است.
از سوی دیگر روز دوشنبه ششم آبان، روز کاری است، اما روز سه‌شنبه هفتم آبان مصادف با ۳۰ صفر و شهادت امام رضا (ع)، تعطیل است که در نتیجه روز دوشنبه نیز بین دو روز یک‌شنبه و سه‌شنبه قرار دارد و بین التعطیلی است.
همچنین روز چهارشنبه نیز هشتم آبان، روز کاری است، اما پنج‌شنبه‌ها مدارس کشور تعطیل است و در نتیجه روز چهارشنبه هم بین دو روز تعطیل سه‌شنبه و پنج‌شنبه قرار دارد و بین‌التعطیلی است.

 


خبر مرتبط: مشهد دوشنبه تعطیل شد / پیشنهاد شهردار مشهد عملی شد


 

فقط مدارس اسکان زائر و محدوده طرح ترافیک در مشهد تعطیل هستند


بر اساس مصوبه شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و با هماهنگی به عمل آمده با استانداری این استان و نیز فرمانداری شهرستان مشهد مقدس، کلیه مدارسی که در طرح اسکان ایام پایانی ماه صفر جهت پذیرایی زائرین و هیئات مذهبی تعیین شده‌اند و همچنین آن دسته از مدارس نواحی یک و دو و پنج مشهد مقدس که در هسته مرکزی شهر و در محدوده طرح ترافیک شهرداری واقع شده اند در روز‌های شنبه ۴ آبان و دوشنبه ۶ آبان تعطیل خواهند بود.
ضروری است مدیران واحد‌های آموزشی مذکور در اسرع وقت مراتب تعطیلی این مدارس در روز‌های فوق الذکر را به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی نمایند.