عبادی پور: کلمات برای توصیف سعید معروف کم می آورند| کار با مربیان ایرانی راحت تر است

گروه ورزش/شهرآرانیوز، میلاد عبادی پور بازیکن خوب والیبال کشورمان درباره شرایط تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش روگفت: خدا را شکر تمرینات خوبی داریم و بچه ها شرایط خوبی دارند. ما در لیگ ملت ها و المپیک نتیجه ای که مدنظرمان بود را نتوانستیم کسب کنیم. ولی ما یک تورنمنت حساس دیگر را داریم که تعیین کننده صعود به مسابقات قهرمانی جهان 2022 است که برای ما اهمیت دارد. ما 5 بازیکن مهم قبل را نداریم و این کار ما سخت تر می کند. ما با انگیزه تر از گذشته وارد مسابقات می شویمی و امیدواریم اول مدال طلا و بعد هم سهمیته مسابقات جهانی را کسب کنبم.
او درباره حضور مربی ایرانی در تیم ملی گفت: ما این چند سالی که مربی خارجی داشتیم آنطور که باید هم نتوانستیم از توانایی های مان استفاده کنیم به طور مثال همین مسابقات لیگ ملت ها خیلی می توانستیم نتایج خوبی کسب کنبم اما این اتفاق نیفتاد. به نظر من بهتر است با مربی ایرانی هم حضور پیدا کنیم تا آنها هم تجربه به دست آورند. بازیکنان هم فکر می کنم موافق هستند چون هم زبان هستیم و بهتر می توانیم موضوعات را با هم درمیان بگذاریم و در نهایت نتیجه بهتری به دست خواهد آمد. احساس ده سال پیش را دارم ! کار با مربیان ایرانی راحت تر است و آنها هم تجربه جهانی کسب می کنند .
عبادی پور درباره سعید معروف هم گفت: سعید معروف بزرگتر از آن است که بتوانم توصیفش کنم ، می ترسم کلمه ای بکار ببرم که در حقش اجحاف شود. درباره کاپیتانی هم من یک عضو کوچک در تیم ملی هستم و همه خودشان کاپیتان هستند !