ضربه مهلک سپاهان به پرسپولیس| شهباززاده و مغانلو در خط آتش زردپوشان!

گروه ورزش| شهرآرانیوز، باشگاه سپاهان عزم خود را جزم کرده تا فصل بیست و یکم را بسیار متفاوت آغاز کند. این باشگاه که توانست در لیگ بیستم تا هفته‌های پایانی سایه به سایه پرسپولیس حرکت کند و در جایگاه دوم قرار بگیرد برای تقویت خط حمله خود اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

بعد از اینکه باشگاه پرسپولیس مذاکراتی جدی با شهباززاده انجام داد، سران این باشگاه متمول اصفهانی با شهباززاده تماس گرفتند و با بالابردن رقم قرارداد او قول حضور این بازیکن را برای فصل بیست و یکم گرفتند. علاوه برآن باشگاه سپاهان با شهریار مغانلو نیز به توافق نهایی رسیده و این مهاجم هم که فصل پیش درترکیب پرسپولیس قرار داشت، فصل بعد به طور قطع برای سپاهان به میدان خواهد رفت.

به این ترتیب سپاهان هم اجازه نداد شهباززاده در ترکیب پرسپولیس بازی کند وهم اینکه یکی از ارکان اصلی خط آتش این تیم را (شهریارمغانلو) را به خدمت گرفته است تا از همین حالا چهره یک مدعی سرسخت را به خود بگیرد.

سپاهان قصد دارد به زودی سید حسین حسینی را هم به خدمت گرفته و با این دروازه‌بان قرارداد نهایی را به امضاء برساند تا در چارچوب دروازه نیز به تیمی قابل توجه تبدیل شود.