سعیدی: به صعود چشم دوخته ایم| هورسان را متفاوت با فصل پیش خواهید دید

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم والیبال هورسان رامسر با جذب نفرات جدید، تغییرات زیادی با فصل پیش پیدا کرده و با بازیکنانی باتجربه و سرشناس تر، چون دانش دوست، صابر جواهری، مبین مظلوم، امین علوی، حیدرشاهی در کنار سعید رنجبر و احمدرضا میرحسینی و حفظ مهدی رنجبر، امیر گلریز و ... به نظر تیم متفاوت تری می‌رسد. هر چند فصل پیش هم هورسان در اولین سال حضورش با عارف باقرزاده نیز بد نتیجه‌ای نگرفت و درعین بدشانسی از پلی آف دور ماند.
به گفته سرمربی این تیم هورسانی‌ها در دومین فصل حضورشان این بار به صعود دوخته اند و و این پتانسیل را هم در وجود تیم شان می‌توان دید.
فرشاد سعیدی ملی پوش اسبق و با اخلاق والیبال که سال‌ها در لیگ برتر چه به عنوان سرمربی و مربی حضور داشته در خصوص شروع تمرینات این تیم می‌گوید: از روز دوم شهریورماه تمرینات را در سالن شهید صدر سادات محله استارت می‌زنیم. آذرهوش به عنوان سرپرست، ایرج مقدم، اسفندیار جمالى، دکتر احمد فاضلى، ساعد جدیدالاسلام، معصوم زاده و آرین غلامى به عنوان اعضای کادرفنی جدید تیم هستند. ما امیدوار به صعود هستیم و تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم.