رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد:
نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه تکیه بر فرهنگ ایثار و خودگذشتگی استوار است

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد در یادواره کشوری شهید حسین فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توانسته در تمام عرصه های مختلف با تکیه برپایه ایثار و شهادت استوار باشد.

وی افزود:برگزاری یادواره کشوری شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز یک کار ارزشمند در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می رود.

اصولی گفت:اوج ایثار و خودگذشتگی در مفهوم شهادت شهدای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافعان حرم دیده می شود.

وی در ادامه گفت:هر چقدر ما در این راستا حرکت کنیم،برنامه و مناسبت مختلف داشته باشیم،بخصوص برای نسل جوان تثبت این فرهنگ و به تبع آن تبیث این امر راهگشایی برای رهایی از بحران ها و سختی ها است.

رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد گفت:تاثیر این برنامه ها تصویری بر ذهن و فکر جوانان ما که نسل چهارم انقلاب هستند،خواهد داشت.

اصولی تصریح کرد:شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم مفهوم زندگی و شهادت را به ما آموختند.
رئیس کمیسیون فرهنگی،اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد از تمام دستگاه ها که با هماهنگی شهرداری پای کار آمدند و این کار ارزشمند را در مکتب شیعه همزمان با ایام دهه پایانی صفر را انجام دادند، تشکر و قدردانی کرد.
گفتنی است؛ این یادواره با محوریت «دانش آموزان دیروز، آموزگاران فردا» شنبه ۴ آبان در سالن عطار نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.