تمدید خاص قرارداد آقای خاص توسط فدراسیون کشتی| بنا ماندنی شد

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان باوجود تمام حواشی به‌وجودآمده، با حکم علیرضا دبیر در این تیم ماندنی شد. صبح دیروز و طی مراسمی که با حضور علیرضا دبیر رئیس، حمید سوریان نایب‌رئیس فدراسیون کشتی، کادر فنی و اعضای تیم ملی کشتی فرنگی در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد، حکم سرمربیگری محمد بنا که تا پایان بازی‌های آسیایی سال‌۲۰۲۲ است، به وی اهدا شد.

دبیر: بنا چرخه انتخابی را رعایت می‌کند

علیرضا دبیر در این دیدار خطاب به کشتی گیران و کادر فنی تیم ملی گفت: از وجود محمد بنا استفاده کنید و اگر مشکلی دارید، ایشان مانند یک پدر می‌توانند به شما کمک کنند. وی ادامه داد: من محمد بنا را هم از نظر اخلاقی و نظم و هم از نظر فنی قبول دارم و تصمیماتی که توسط ایشان گرفته می‌شود، با مشورت فدراسیون کشتی است. دبیر همچنین ادامه داد: محمد بنا نیز چرخه انتخابی تیم ملی را رعایت می‌کند و کشتی‌گیرانی را به مسابقات می‌برد که پیروز میدان باشند و اگر شما می‌خواهید حق خود را بگیرید، تمامی حریفان خود را شکست دهید و در مسابقات نیز صاحب مدال شوید.

 

رئیس فدراسیون کشتی گفت: خوش‌حالم که محمد بنا در کنار کشتی است، چراکه ایشان از زندگی و زن و بچه خود زده و در اردو‌های تیم ملی تمام‌قد در خدمت کشتی است. وی خطاب به کشتی‌گیران گفت: تا روزی که مانند یک سرباز در خدمت کشتی باشید و به مربیان خود بگویید چشم و حرف آن‌ها را قبول داشته باشید، مدال می‌گیرید و اگر روزی برسد که فکر کنید خودتان می‌توانید بدون کمک مربیان موفق شوید و حرف آن‌ها برایتان اهمیتی نداشته باشد، به هیچ‌جا نخواهید رسید.

 

دبیر همچنین گفت: هما‌ن‌طور که از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد و غلامرضا محمدی تا آخرین لحظه حمایت و پشتیبانی کردم، به تیم فرنگی نیز اعتقاد دارم و مطمئن باشید من و حمید سوریان از کادر فنی و برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی به‌صورت کامل حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد؛ چراکه اعتقاد دارم محمد بنا برای خدا کار می‌کند و هدف شخصی ندارد و به‌دنبال موفقیت و کسب مدال در کشتی ایران است که این هدف ما و خواست همه مردم ایران است. وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ما تا المپیک پاریس است و زمان زیادی تا مسابقات کسب سهمیه المپیک نداریم، پس باید با همدلی و اتحاد به فکر موفقیت در این بازی‌ها باشیم.

بنا: در بازی‌های آسیایی ۶ طلا می‌خواهیم

در ادامه محمد بنا با بیان اینکه من بیش از ۱۰ سال سرمربیگری تیم ملی را برعهده داشتم، گفت: به‌جرئت می‌توانم بگویم که هیچ دوره‌ای مانند این دوره نبوده و در ۲ سال گذشته بیشترین حمایت و پشتیبانی از تیم‌های ملی کشتی صورت گرفته است و ما بهترین امکانات را داشته‌ایم و اردو‌های خوبی را برگزار کردیم. بنا افزود: ما خیلی راحت با این فدراسیون کار می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد و این یکی از دلایل اصلی موفقیت ما‌ست.

 

وی ادامه داد: موفقیت برای یک شخص نیست، بلکه کار تیمی انجام می‌شود و من از تمامی همکارانم در تیم ملی نهایت تشکر را دارم، ضمن اینکه قدردان زحمات تمامی مربیانی که در سراسر کشور برای آماده‌سازی کشتی‌گیران تلاش می‌کنند، هستم. بنا تصریح کرد: ما در بازی‌های آسیایی‌۲۰۱۰ که در ۷ وزن بود، صاحب ۴ مدال طلا شدیم؛ اما هدف و برنامه‌ریزی ما باید این باشد که بازی‌های آسیایی‌۲۰۲۲ که در ۶ وزن برگزار می‌شود، صاحب ۶ مدال طلا شویم. سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: هدفی جز به‌اهتزاز‌درآوردن پرچم کشورم ندارم و تمام تلاش خود را برای رسیدن به این هدف خواهم کرد.