زرینچه همکار جدید فرهاد مجیدی| عبدالهی برکنار شد

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که زمان آن چنانی تا بازی استقلال مقابل الهلال عربستان باقی نمانده، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال در اقدامی غیرمنتظره جواد زرینچه را به عنوان سرپرست استقلال معرفی کرد؛ انتخابی که روشن نیست با تایید فرهاد مجیدی و خواست قلبی او انجام شده باشد یا خیر؟!

معمولا فرهاد مجیدی روی انتخاب سرپرست تیم وسواس بسیاری از خود نشان می‌دهد و در ایامی که به عنوان سرمربی برمسند کار قرارداشته تلاش کرده افرادی در این پست قراربگیرند که با او رابطه خوبی داشته باشند.

انتخاب زرینچه، اما اولین همکاری رسمی مجیدی با این چهره ماندگار باشگاه استقلال خواهد بود. زرینچه در دوران سرمربیگری استراماچونی نیز به عنوان سرپرست در استقلال فعالیت کرد که درروز‌های پایانی فعالیت او تنش‌های زیادی میان وی و برخی مدیران باشگاه استقلال به وجود آمد که سرانجام همین موضوعات سبب شد وی از سمتش کنار برود.

زرینچه در کارنامه همکاری خود با باشگاه استقلال سابقه حضور به عنوان مربی روی نیمکت را هم دارد. او روزگاری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره نیز در باشگاه استقلال ایفای نقش کرد، اما جالب است بدانید که زرینچه در آخرین مصاحبه‌های خود تاکید کرده بود که دیگر دوست ندارد در پست‌های این چنینی حضور یابد وبیشتر دوست دارد به عنوان مربی در استقلال به فعالیت ادامه دهد!