استقلال ستاره را از چنگ پرسپولیس بیرون کشید| معمای قاسمی‌نژاد حل شد+ ویدئو

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۰، چهره‌های ویژه برخلاف گذشته زیاد نبودند و امین قاسمی‌نژاد، مرد ۱۱ گله پدیده در فصل گذشته، قطعا یکی از این مهره‌های خاص بود.

او که در نیم‌فصل لیگ بیستم قرار بود به استقلال بپیوندد و بعد از عدم توافق بین استقلال و مشهدی‌ها، شاگرد رحمتی باقی ماند، این فصل عزمش را از روز نخست برای رفتن از جمع یاران سابقش جزم کرد و روز گذشته موفق شد پس از توافق با فرهاد حمیداوی، از شهرخودرو جدا شود.


استقلال ستاره را از چنگ پرسپولیس بیرون کشید| معمای قاسمی‌نژاد حل شد+ ویدئو



امروز، اما روز خاصی برای قاسمی نژاد و مدیر برنامه‌اش بود. صحبت‌های روز گذشته فرهاد مجیدی و اعلام اینکه قاسمی‌نژاد در لیست استقلال نیست، باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها در خصوص آینده این بازیکن به اوج برسد و از گل گهر و پرسپولیس به عنوان مقصد احتمالی این ستاره مازنی فوتبال ایران یاد شود.

در حالیکه خبر از توافق میان او و پرسپولیس در رسانه‌ها دست به دست می‌شد، اما ناگهان استقلالی‌ها با پیشنهادی سنگین قاسمی‌نژاد را دوباره به سمت خود کشیدند و حالا به نظر می‌رسد کار تمام شده و مجیدی برنده این انتقال بزرگ تابستان ۱۴۰۰ شده‌است.

قاسمی‌نژاد قطعا یکی از گرانترین بازیکنان نقل و انتقالات این فصل محسوب می‌شود، بازیکنی که برای رضایت نامه اش بیش از ۳ میلیارد هزینه کرد و حالا با عقد قراردادی ۲ ساله و شاید به ارزش ۲۰ میلیارد تومان راهی استقلال شده‌است.  

باید منتظر ماند و دید که آیا این بازیکن ۳۴ ساله می‌تواند جای خالی دیاباته و قائدی را در استقلالِ مجیدی پر کند، یا نه؟ پیش از این محمدحسین مرادمند در فصل گذشته با عقد قراردادی ۳ ساله راهی استقلال شد و مشهد را ترک کرد.

قاسمی‌نژاد ۴ سال در پدیده بازی کرد و یکی از ارکان موفقیت این تیم در فصلی بود که در نهایت پدیده و گل‌محمدی راهی آسیا شدند.  

ویدئو حضور امین قاسمی‌نژاد در باشگاه استقلال

{$sepehr_media_353786_400_300}