همه کارکنان جایگاه‌های سی‌ان‌جی در مشهد دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

طنین همتی|شهرآرانیوز، محمدرضا رضوی‌راد، رئیس انجمن صنفی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خراسان‌رضوی، درباره واکسیناسیون کارکنان اظهار کرد: بعد از پیگیری‌هایی که انجام شد، واکسیناسیون کارکنان از ۲۷ مرداد آغاز شد. ما در مشهد ۷۸ جایگاه سی‌ان‌جی داریم که حدود ۱۰۰۰ نفر پرسنل دارند و با هماهنگی‌های انجام‌شده از ۲۷ مرداد روزانه ۱۰۰ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند. درنهایت واکسیناسیون دز اول همه کارکنان سی‌ان‌جی مشهد کامل انجام شد.


وی افزود: البته خیلی از صنف‌ها که میزان درگیری کمتری با این بیماری داشتند، زودتر واکسینه شدند و انتظار داشتیم این کار برای صنف جایگاه‌داران که روزانه با شهروندان بیشتری سروکار دارند، زودتر انجام شود. اما بازهم خداراشکر نگرانی برطرف شد و همه کارکنان این صنف دز اول را دریافت کردند.


به‌گفته وی در اوج پنجم کرونا خیلی از کارکنان ما درگیر این بیماری شدند و حتی بعضی جایگاه‌ها با کمبود نیرو روبه‌رو شدند. امیدواریم با این واکسیناسیون شاهد این بیماری برای کارکنان صنفمان نباشیم.
رضوی‌راد افزود: کارکنان سایر جایگاه‌های سی‌ان‌جی شهرستان‌های استان با مراجعه به مرکز بهداشت همان شهرستان واکسینه می‌شوند.