حسین فلاحتی، رئیس ایرنا خراسان شمالی درگذشت + علت فوت

به گزارش شهرآرانیوز، فلاحتی بیش از دو دهه در کسوت خبرنگار ایرنا در استان‌های مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی فعالیت داشت و ۱۷ اسفند پارسال با حکم مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رئیس جدید ایرنا خراسان شمالی منصوب شده بود. این خبرنگار و فعال رسانه‌ای سابقه فعالیت رسانه‌ای در حوزه بین‌الملل را نیز داشت و به عنوان خبرنگار ایرنا در بغداد برای انجام مأموریت رسانه‌ای حضور یافته بود.

 

او اوایل مردادماه به کرونا مبتلا شد و برای درمان بیماری کووید ۱۹ چند روزی در بیمارستان بستری بود اما در حالی که روزهای پایانی دوره نقاهت را طی می‌کرد، بیماری قارچ سیاه به سراغش آمد و مجدد او را راهی بیمارستان کرد.

 

او از هفته‌های پیش در بخش آی سی بیمارستانی در ساری بستری بود و سرانجام صبح امروز(پنج‌شنبه) آسمانی شد.

 

او طی بیش از دو دهه فعالیت رسانه‌ای خود علاوه بر پوشش مستمر رویداد‌ها و اخبار رسانه‌ای، گزارش‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف اجتماعی تهیه و منتشر کرده بود که بساری از این گزارش‌ها از آثار شاخص و اثرگذار حوزه رسانه‌ها محسوب می‌شوند. فلاحتی در جشنواره‌های مختلف استانی و ملی حوزه رسانه بار‌ها خوش درخشید و رتبه‌های متعددی کسب کرد.

 

کسب رتبه نخست حوزه خبر در نخستین جشنواره ملی رسانه و راهداری، تقدیر در جشنواره‌های حوزه سلامت، رتبه سوم بخش گزارش جشنواره سراسری خبرنگاران ایرنا و رتبه اول بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان خراسان شمالی برخی از موفقیت‌های جشنواره‌ای این خبرنگار و مدیر فقید خبرگزاری ایرنا در یک دهه اخیر است.

 

منبع: ایرنا