ساعت و تاریخ بازی ایران و عراق در مقدماتی جام جهانی قطر| در انتظار دبل!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری دومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر راهی این کشور شده، فردا شب، سه شنبه شانزدهم شهریورماه از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران باید به مصاف عراق برود.  

در این سو هدایت تیم ملی برعهده دراگان اسکوچیچ است که به تازگی تست pCr وی منفی شده و می‌تواند این بار برخلاف بازی قبلی با سوریه کنار تیم باشد. در آن سو هدایت عراق را دیک ادووکات، سرمربی سابق هلند و کره جنوبی برعهده دارد.

عراق در نخستین بازی خود در سئول موفق شد از کره جنوبی در خانه حریف ۱ امتیاز ارزشمند بگیرد. ایران نیز گام اول را محکم برداشت و موفق شد در خانه با یک گل سوریه را از پیش رو بردارد. تک گل تیم ملی را علیرضا جهانبخش به ثمر رساند.

کره جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در سئول پذیرای لبنانی خواهدبود که در بازی نخست موفق شد ۱ امتیاز از امارات در دبی بگیرد.  سوریه و امارات نیز از ساعت ۲۰:۳۰ به رقابت خواهندپرداخت.

ایران با توجه به تساوی در ۲ دیدار دیگر این گروه، با ۳ امتیاز فعلا صدرنشین است. گفتنی است که از هر گروه ۲ تیم مستقیما راهی جام جهانی می‌شوند و تیم برنده رقابت سوم‌های دو گروه قاره آسیا راهی بازی پلی آف خواهدشد.