شهادت مامور نیروی انتظامی آبادان به دست سارقان مسلح

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: ساعت ۱۷:۵۰ امروز (۱۶ شهریورماه) مأموران گشت کلانتری ۱۱ حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

 وی افزود: خودروی مزبور بلافاصله بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس، خودروی پژو متوقف شد که ناگهان شرور مسلح از خودروی پژو پیاده شد و به سمت ماموران گشت کلانتری به صورت مستقیم با اسلحه کلاش تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سرگرد "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه فرد مسلح شناسایی شده است و او از سارقان مسلح تحت تعقیب است، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و ۳ تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم، گفت: با توجه به شناسایی متهم، دستگیری وی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم فهیم و خانواده محترم وی، علو درجات و صبر جزیل برای بازماندگان این شهید عزیز را از درگاه خداوند منان خواستار است.

 

منبع:ایسنا