نماینده مردم خراسان‌رضوی در مجلس خبرگان رهبری:
دشمن زخمی است و می‌خواهد به دین ضربه بزند
حمید محمدیان| عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: پیام رهبر انقلاب به جوانان لبنان و عراق این است که حواستان باشد؛ دشمن زخمی است و از قدرت اسلام ضربه خورده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی در مراسم بزرگداشت علامه سیدجعفر مرتضی عاملی، از عالمان لبنانی، در حرم مطهر رضوی با اشاره به جریان‌هایی که در عراق و لبنان شروع شده است.
تصریح کرد: پیام رهبر انقلاب به جوانان لبنان و عراق در روز‌های اخیر این است که حواستان باشد؛ دشمن زخمی است و از قدرت اسلام ضربه خورده است و می‌خواهد به دین حمله کند. عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه به هشدار‌های رهبری به مسئولان و مردم در حفظ انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دشمنان همیشه در کمین هستند تا به اسلام ناب محمدی و نظام اسلامی ضربه وارد کنند. وی در بخشی دیگر از سخنانش علامه عاملی را عالمی مجاهد، پرکار و مخلص خاندان رسالت ائمه اطهار (ع) دانست که آثار و نوشته‌های او شیعیان منطقه را نجات داده است.
این مراسم از سوی نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار خراسان‌رضوی، تولیت آستان قدس رضوی و شورای عالی و مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در رواق کوثر حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد.