ضرب‌الاجل دادستانی برای «سینا بهداشت»

«مدیران سینا بهداشت اعلام کرده اند که به دنبال تأمین نقدینگی برای پاسخ به شکایت های سرمایه گذاران هستند.» این خبر را دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در گفت وگو با خبرنگار شهرآرا بیان کرد. غلامعلی صادقی از ضرب العجل دادستانی برای تأمین این نقدینگی خبر داد و گفت: ما اصراری به قضایی کردن پرونده نداریم، بنابراین در درجه اول مهلتی داده شد تا شاید این شرکت بتواند از طریق اموال، نقدینگی و یا چک شاکی های خود را راضی کند و پرونده ای تشکیل نشود. به گفته وی این مهلت در حال انقضاست و اگر سینا بهداشت نتواند نقدینگی لازم را تأمین و شاکی ها را راضی کند، مثل دیگر موارد، پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.«سلامت کالاهای آرایشی تحت الشعاع قیمت های مناسب» عنوان گزارشی است که روزنامه شهرآرا در اولین روز پس از تعطیلات نوروز 97 درباره علت پایین بودن غیر منطقی قیمت های لوازم آرایشی و بهداشتی در یک شرکت بازرگانی منتشر کرد.
این فروش های غیر متعارف در نهایت دامن سرمایه گذاران شرکت بازرگانی لوازم آرایشی و بهداشتی سینا بهداشت را گرفت و حالا مدتی است با تجمع در مقابل این شرکت مدعی حقوق از دست رفته خود هستند.
اما اعتراض سرمایه گذاران تنها جنبه مشکلات این شرکت نبوده است و حمید رضا کریم، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی، در نشست خبری خود از ورود به پرونده یکی از فروشگاه های معروف در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی در بولوار فردوسی و تشکیل 32 پرونده به نام افراد مختلف با تخلفات فروش لوازم غیربهداشتی، تاریخ مصرف گذشته و قاچاق خبر داده است.