نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: طرح موضعی اراضی فتح‌آباد تا ۳ ماه آینده آماده می‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، ظهر امروز جمعی از ساکنان اراضی فتح‌آباد در منطقه ۳ شهرداری مشهد، با حضور در تالار شهر، با جمعی از اعضای شورای شهر دیدار کردند و به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

مهدی ناصحی، نایب رئیس شورای شهر مشهدمقدس در حاشیه این دیدار مردمی با تاکید بر لزوم ارتباط مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان، اظهارکرد: شهروندان، ولی‌نعمت‌های ما هستند و تکریم و پاسخگویی مناسب به آن‌ها پیوسته باید در دستورکار مدیریت شهری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه براساس همین نگاه و رویکرد امروز جمعی از اهالی و ساکنان اراضی فتح‌آباد برای طرح مسائل و مشکلات خود در تالار شهر حضور پیدا کردند و اعضای شورای شهر نیز پای صحبت‌های آن‌ها نشستند تا راهکاری اساسی برای حل‌وفصل این مشکلات اندیشیده شود، گفت: اصلی‌ترین مسئله این عزیزان، نبود طرح تفصیلی بود که مانع از پاسخگویی شهرداری به نیاز‌های آن‌ها شده است؛ واقع شدن اراضی در مسیل و واگذاری‌های قولنامه‌ای اراضی دیگر مشکلات طرح شده در جلسه بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اشاره به حضور مدیرکل طرح‌ها و مطالعات فنی و شهری شهرداری در این جلسه، تصریح کرد: براساس صحبت‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته مقرر شد تا این اداره کل ظرف ۳ ماه آینده طرح موضعی این پهنه را آماده نماید تا مالکان بتوانند پاسخ مناسبی از شهرداری دریافت کنند.

ناصحی گفت: مدیریت شهری، اعم از شورای شهر و شهرداری به جد پای کار حل و فصل مسائل و مشکلات شهری این شهروندان بوده و متعهد شدیم موضوعات مربوط به حوزه اختیارات خود را برطرف نماییم؛ مالکان باید سایر مسائل خود را از دستگاه‌های مرتبط دیگر پیگیری کنند.

 

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد