واحدی: گنبد مشکل مالی ندارد| در مسابقات چهارجانبه والیبال گرگان شرکت می‌کنیم

گروه ورزش/شهرآرانیوز، جمال واحدی مدیرعامل شهرداری گنبد درباره شرایط تیم والیبال این باشگاه می‌گوید: بحث مشکلات مالی در تیم ما وجود ندارد و فقط در آخر دوره شورای پنجم یکسری سوالاتی از شهرداری درباره قانونی بودن تیمداری شهرداری شد که همان باعث بوجود آمدن یکسری ابهامات برای شورای ششم و شهرداری جدید شد. پیگیری‌های این موضوع کمی زمان برد، اما خدا را شکر موانع در حال برطرف شدن است.
او در ادامه می‌گوید: این ابهامات باعث به وجود شایعاتی شد و از آنجایی که ما به بازیکنان هم قول داده بودیم پرداختی به آن‌ها داشته باشیم و کمی دیر کردیم باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی شد، اما این مشکل خاصی نیست و خیلی از تیم‌های دیگر هم پرداختی نداشتند، اما ما حتی به برخی از بازیکنان پرداختی جزئی هم داشتیم.
واحدی این اتفاقات را به فال نیک گرفته و می‌گوید: این اتفاقات باعث شد به سمت قانونمند‌تر شدن برویم و این به نفع همه والیبالی‌های گنبد است و من خودم با بازیکنان هم صحبت کردم و دیروز هم چند بازیکن به همراه سرمربی تیم به شهرداری آمدند و با شهردار دیدار کردند و رفع نگرانی شد. بازیکنان باید کمی صبور باشند و بدانند که شهرداری با قدرت به حمایتش از تیم والیبال ادامه می‌دهد و امیدواریم باعث شادی هواداران شویم.
او در پایان گفت: ما از فردا تمرینات خود را برگزار خواهیم کرد و آخر هفته هم در مسابقات چهارجانبه گرگان شرکت خواهیم کرد.