پیشرفت ۵۲ درصدی زیرگذر آزادی به جانباز در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: پروژه دوربرگردان زیرگذر آزادی به جانباز دارای پیشرفت ۵۲ درصدی است و تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

خلیل ا... کاظمی دراین باره افزود: یکی از موضوعاتی که شهروندان از آن گله داشتند، ترافیک سنگین حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان استقلال و تصادف زیاد در دوربرگردان همسطح آزادی به جانباز بود. وی اضافه کرد: برهمین اساس و در راستای کاهش حوادث و سوانح رانندگی و تسهیل دسترسی به بولوار جانباز، عملیات اجرایی این پروژه در فروردین ۱۴۰۰ در دستورکار قرار گرفت.

معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکنون ۳۳۴ اجرای شمع بتن، ۱۸ هزار مترمکعب خاک برداری، ۷۰۰ تن آرماتوربندی و ۴۴۰۰ مترمکعب عملیات بتن ریزی اجرا شده است؛ همچنین برای این پروژه ۲۱۰۰ قطعه پیش ساخته بتنی برای استفاده در نمای این زیرگذر ساخته شده است.

کاظمی افزود: در راستای این پروژه، رفع معارض و جابه جایی تأسیسات شهری زیادی ازجمله جابه جایی خط ۲۰ کیلوولت برق در ۳۰۰ متر، جابه جایی خط لوله سایز ۷۰۰ آب در ۳۰۰ مترطول و جابه جایی لوله گاز ۲۰ اینچ که با همکاری شرکت‌های خدماتی انجام شده است.