قدردانی عوامل تیم پدیده شهر‌خودرو از شورا و مدیریت شهری

مهدیزاده - کادر فنی و مدیرعامل تیم فوتبال پدیده شهر‌خودرو با حضور در صحن علنی شورا از اعضای شورای پنجم مشهد و شهردار، قدردانی کردند. کادر تیم پدیده شهر خودرو همچنین خواستار تداوم حمایت مدیریت شهری از تیم خود شدند.
ادامه نشست به گفت‌و‌گوی بین عوامل تیم پدیده شهر خودرو با اعضای شورا اختصاص یافت. سپس رئیس شورای شهر مشهد به نقش نشاط و توجه‌به ورزش قهرمانی در ایجاد تعلق شهری اشاره کرد و گفت: شورا و شهرداری مشهد به نقش اثرگذار ورزش قهرمانی توجه دارد.
محمدرضا حیدری به شرایط گذشته و حال تیم پدیده پرداخت و بیان کرد: در گذشته، شهرداری، اتوبوس‌هایی را برای انتقال تماشاچیان این تیم به ورزشگاه اختصاص می‌داد، اما این اقدام با استقبال مردم مشهد همراه نمی‌شد. در‌نهایت و با این روش، تعداد کمی از تماشاچیان به ورزشگاه می‌رفتند. اما اکنون و با حمایت‌های شورا و شهرداری از این تیم، ورزشگاه امام‌رضا(ع) در زمان برگزاری بازی‌های مربوط‌به تیم، مملو از تماشاچی می‌شود.وی ادامه داد: حضور پرشور این تعداد تماشاچی در ورزشگاه، نشان‌دهنده ایجاد شور و احساس تعلق شهری است. این اتفاق، بزرگ‌ترین دستاورد حمایتی شهرداری از یک ورزش قهرمانی است.


با حمایت شهرداری آسیایی شدیم
در ادامه جلسه، فرهاد حمیداوی، مالک تیم پدیده شهر خودرو، ضمن قدرشناسی از حمایت شهرداری و شورای مشهد گفت: روز اول که قرار شد تیم را به شهر خودرو انتقال دهند، یک ترس بزرگ داشتم. ترس من از این بود که در این شهر و با این تیم تنها بمانم.اما اکنون و از حضور در مشهد حس خوبی دارم. بی‌شک این حس را مدیون حمایت‌های شورا و شهرداری هستیم.
وی بیان کرد: حس خوب حضور در مشهد را با بیلبوردهای شهری نیز درک کرده‌ام. حسی که دارم، این که در مشهد تنها نمی‌مانیم.
حمیداوی تأکید کرد: اگر حمایت شهردار و شورا نبود، بدون شک این تیم جایگاه فعلی‌اش را نداشت. پشت این تیم یک حمایت همه‌جانبه و به‌نوعی برادرانه بوده است. جا دارد از حضور و حمایت احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال، و نیز مجید خرمی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی روزنامه شهرآرا، تقدیر کنم.


مشارکت جمعی نتیجه داد
یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پدیده شهر خودرو، نیز در ادامه گفت: موفقیت کسب‌شده برای تیم پدیده شهر‌خودرو دلایل بسیار دارد. نمی‌توان گفت این موفقیت تنها مدیون بازیکنان، کادر فنی، مدیریت باشگاه، حمایت‌های شهرداری و شورا‌ست؛ درواقع موفقیت ما حاصل یک حمایت عالی و مشارکت ‌جمعی بوده است.
سرمربی تیم پدیده شهر خودرو افزود: شهرداری مشهد سر بزنگاه و در مقطعی که تیم با مشکل روبه‌رو بود، از این تیم حمایت کرد. من در شهرهای بسیاری بوده‌ام، اما تاکنون در هیچ شهری، این‌گونه تجمیع اراده‌ها را برای یک حمایت تمام‌قد ندیده‌ام.
او به فعالیت و تلاش بازیکنان تیم نیز اشاره کرد و گفت: در موفقیت تیم، زحمت اصلی را بازیکنان کشیدند. بازیکنان این تیم، شرایط مالی بد و تمرینات سخت را تحمل کردند و با تمرکز، کار تیمی خود را ارائه کردند.


به ازای هر ۲۷ نفر، یک واحد صنفی داریم
در ادامه این جلسه، محمود بنانژاد نیز به مناسب روز ملی اصناف مهمان شورا بود. وی در اظهاراتی به تعداد واحدهای صنفی مشهد اشاره کرد و گفت: به ازای هر ۲۷ شهروند مشهدی، یک واحد صنفی وجود دارد؛ این رقم به نوعی بیانگر رشد بی رویه مجتمع های تجاری در مشهد و ایجاد مشکلاتی برای اصناف این شهر است.حسین اسماعیلیان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد، نیز به عنوان مهمان جلسه شورای شهر، گفت: اگر شرایط بد بارندگی سال قبل، امسال هم ادامه می یافت، با کمبود ۴۵ درصدی آب در این کلان شهر مواجه می شدیم.
به گفته وی، در حال حاضر سد دوستی حدود ۶۵ درصد، سد طرق حدود ۷۵ درصد و سد کارده حدود ۴۳ درصد ذخیره سازی آب داشته و سد ارداک هم لبریز شده است.