کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال «ضد مصالح ملی» |دستپاچگی اردستانی برای چیست؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، منصور اردستانی، مسئول کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال، از دیروز با رسانه‌های مختلف در حال مصاحبه است و احکام صادره دو بازیکن ملی‌پوش بسکتبال را از طریق رسانه‌ها اعلام می‌کند.
این آرتیست‌بازی عجیب و محیرالعقول اردستانی در سناریوی بازیکنان دو قراردادی جای سوال دارد که چرا وی به جای اعلام رسمی آرای انضباطی از طریق سایت فدراسیون بسکتبال در حال مصاحبه با سایت‌ها و خبرگزاری‌هاست. اردستانی با این کار عامل ایجاد تنش و انتشار اخبار ضد و نقیض علیه ملی‌پوشان بسکتبال شده است. در برخی نوشته‌ها به دلیل گمانه‌زنی رسانه‌ای با آبروی افراد بازی شده است.
انتظار می‌رفت کسی که وظیفه‌اش «نظم‌دهی» و «انضباط بخشی» به امور بسکتبال است، به وظیفه‌اش درست عمل کند نه اینکه با مصاحبه‌های ماجراجویانه‌اش بر ابهامات آرای دو ملی‌پوش بیفزاید و به مصالح ملی آسیب بزند.
کمیته انضباطی در پرونده‌های مختلف بسکتبال برخورد‌های چند گانه داشته و به نظر می‌رسد در بسیاری از پرونده‌ها تحت تأثیر نام و موقعیت افرادِ درگیر ماجراست. به طور مثال از دیشب بار‌ها شنیدیم مگر پرونده ملی‌پوش بسکتبال چیز خاصی دارد که اردستانی را برای صدور حکم دستپاچه شده و به جای اعلام خبر از سایت رسمی فدراسیون، اخبار ضد و نقیض را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد؟
آیا مسابقه یا جایزه‌ای تعیین شده که هر کس خبر محکومیت بازیکنان را زودتر اعلام کرد برنده می‌شود؟