اعتراض شدید شهرام ناظری به حق‌خوری و تجاوز ادامه‌دار صدا و سیما

به گزارش شهرآرانیوز - شهرام ناظری که بارها به رویکرد صدا و سیما در پخش بدون اجازه آثارش معترض شده به تازگی در گفتگویی با ایسنا گفته است: «صداوسیما چهل و دو سال است که بدون اجازه من و بدون رعایت حق و حقوق من از نظر کپی رایت و از نظر انسانی، به تجاوز خود ادامه داده است. تا امروز هر گونه اعتراضی جهت پخش‌نکردن آثارم از رادیو و تلویزیون کرده‌ام ترتیب اثری داده نشده است.»

شهرام ناظری ۷ خردادماه امسال، کنسرتی را با عنوان «آوای دوست» به‌صورت آنلاین در تالار وحدت اجرا کرد که حواشی و اعتراضات زیادی به همراه داشت. این کنسرت با همکاری ایرانسل و از طریق اپلیکیشن لنز به صورت زنده برای مخاطبان پخش شد، اما با حذف ساز نوازندگان.

ناظری پس از پخش این کنسرت در فضای مجازی، تاکید کرد که اگر می‌دانست سازها را قرار است از نمای دور نشان بدهند، بدون شک با این مسئله و انجام آن به‌صورت جدی مخالفت می‌کرد:

«عملکرد اینجانب در این سال‌ها به وضوح نشان می‌دهد که به دلیل همین نقطه نظرها و اختلاف سلیقه‌ها که با صداوسیما داشته‌ام و اینکه در تلویزیون سازها را پشت اجسام مختلف پنهان می‌کنند، در این دهه ها هیچگونه همکاری با رادیو و تلویزیون نداشته ام و حتی حق و حقوق طبیعی خودم را از صداوسیما دریافت نکرده‌ام.»