صابر گره گشای سیرجانی ها شد| شکست سیچلو مقابل والیبال ایران

گروه ورزش/شهرآرانیوز، چهارمین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (دوشنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری شد. تیم‌های العربی قطر و فولاد سیرجان در چهارمین دیدار امروز در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که با دو برد و 6 امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول گروه B قرار داشتند.
تیم فولاد سیرجان هم جدی ترین رقیب خود در جام باشگا های آسیا را سه بر یک شکست داد، العربی قطر که خوان سی چلو مربی سابق تیم‌ملی ایران را در اختیار داشت با وجود بهره گیری از ابراهیم سرعتی زن با تجربه و ریبریو برزیلی به تابعیت درآمده مقهور نمایش برتر فولادسازان به ویژه آرمین تشکری شد اما فوق ستاره این دیدار صابر کاظمی بود که بالای 20امتیاز برای نماینده ایران‌گرفت،صابر هر جا که تیم سیرجان‌گیر می کرد گره گشا بود.
سیرجانی‌ها در این دیدار که سومین مسابقه آنان در مرحله گروهی بود، سه بر یک العربی قطر را شکست دادند و با سه برد و 9 امتیاز صدرنشین جدول شدند و صعود خود به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر قطعی کردند.
تیم فولاد سیرجان در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 نتیجه را واگذار کرد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 16 و 25 بر 18 به پیروزی رسید تا در مجموع سه بر یک فاتح این میدان مهم باشد.
تیم العربی قطر با پذیرش این شکست کارش برای صعود به جمع چهار تیم برتر سخت شد و باید فردا (سه‌شنبه) حتماً نماینده ازبکستان را از پیش رو بردارد.
سیرجانی ها هم فردا در آخرین رقابت خود در این مرحله و از ساعت 12 به وقت تهران به مصاف داموند فود تایلند می‌روند.