درخشش مصر با کارلوس کی‌روش در مقدماتی جام جهانی در قاره آفریقا

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کارلوس کی‌روش پس از قطع همکاری با فدراسیون فوتبال کلمبیا مدتی بیکار بود، اما به تازگی هدایت تیم ملی فوتبال مصر را پذیرفته‌است.

مصر که با گابن، لیبی و آنگولا هم‌گروه است، پیش از حضور کیروش روی نیمکت با ۴ امتیاز در رده دوم قرار داشت و لیبی با ۶ امتیاز صدرنشین بود. حضور کی‌روش، اما اتفاقات خوبی را برای فوتبال مصر رقم زد و یاران محمد صلاح موفق شدند در ۲ بازی رفت و برگشت با نتایج ۱ بر ۰ و ۳ بر ۰ لیبی را شکست دهند تا قاطعانه با ۱۰ امتیاز صدرنشین گروه خود شوند.

کارلوس کی روش که شروع بسیار خوبی در مصر داشته بعد از پیروزی قاطعانه برابر لیبی گفت: تیم بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی شایسته کسب پیروزی با گل‌های بیشتری بودیم.

او ادامه داد: می‌خواهم به بازیکنان به خاطر این بازی خوب و اجرای دستورات کادر فنی تبریک بگویم. می‌خواهیم تا پایان به صدرنشینی خود ادامه دهیم. هنوز راه زیادی تا صعود به جام جهانی و رسیدن به سطح مورد نظر داریم. ما امشب هم پیروز شدیم و هم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتیم با این حال تیم نیاز به بهتر شدن دارد.

کی روش در پایان گفت: من در تیم ملی مصر دست به جادو نزده ام. انگیزه لازم در قلب بازیکنان وجود دارد. آن‌ها توانستند خود را از وضعیتی که داشتند خارج کنند و اکنون از تمرین و بازی کردن لذت می‌برند.